زمان مطالعه: 2 دقیقه

کشف ۶۸۰ گرم مواد مخدر در معده قاچاقچیان در فاروج

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از بلع ۶۸۰ گرم مواد مخدر توسط قاچاقچیان در این شهرستان خبر داد.
11 اردیبهشت 1402
شناسه : 96051
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96051
230+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از بلع ۶۸۰ گرم مواد مخدر توسط قاچاقچیان در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از بلع ۶۸۰ گرم مواد مخدر توسط قاچاقچیان در این شهرستان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرگرد علی اکبر برهانی اظهار کرد: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران مبنی بر حمل و انتقال مواد مخدر سنتی از استان های جنوبی توسط ۲ قاچاقچی، موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این عملیات با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان شیروان انجام شد، خاطرنشان کرد: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و میدانی ماموران مشخص شد متهمان قصد انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به شهرستان شیروان را دارند.

برهانی با اشاره به اینکه ماموران پس از هماهنگی قضائی در یک اقدام پلیسی ۲ قاچاقچی را دستگیر کردند، افزود: در بازرسی صورت گرفته، مقدار ۶۸۰ گرم تریاک که به صورت بلع در معده متهمان جاساز شده بود، کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان فاروج در پایان با اشاره به توقیف یک دستگاه سواری پژو پارس، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستبند پلیس جاجرم بر دستان سارقان موتورسیکلت

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم نیز در ادامه از کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دستگیری ۲ نفر سارق خبر داد.

سرهنگ رضا قندی اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد سرقت موتورسیکلت در سطح شهر جاجرم بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی شهرستان جاجرم در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی موتورسیکلت مسروقه را روئیت و بلافاصله متوقف کردند، افزود: موتورسیکلت مکشوفه به پارکینگ منتقل و دو نفر سارق نیز در این رابطه دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از شهروندان درخواست کرد تا هشدارهای انتظامی را جدی گرفته و از روشن گذاشتن وسایل نقلیه بخصوص موتورسیکلت در معابر عمومی جدا خودداری کنند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان شمالی» را در صفحه حوادث خراسان شمالی و حوادث بجنورد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر