زمان مطالعه: 1 دقیقه

تیراندازی عامل قتل در فارس و بوشهر به سمت پلیس

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که مرتکب قتل در استان‌های فارس و بوشهر شده بود، با ضرب گلوله پلیس در مناطق کوهستانی این استان زمین‌گیر شد.
10 اردیبهشت 1402
شناسه : 96033
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96033
356+
بالا
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که مرتکب قتل در استان‌های فارس و بوشهر شده بود، با ضرب گلوله پلیس در مناطق کوهستانی این استان زمین‌گیر شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که مرتکب قتل در استان‌های فارس و بوشهر شده بود، با ضرب گلوله پلیس در مناطق کوهستانی این استان زمین‌گیر شد.

 سردار حیدر سوسنی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام دو قتل جداگانه در شهرستان‌های کازرون استان فارس و دشتستان بوشهر، موضوع به شکل ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دشتستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات گسترده صورت گرفته و استفاده از سر نخ‌های موجود هویت قاتل شناسایی و دستگیری وی در اولویت کاری مأموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: کارآگاهان در بررسی‌های انجام گرفته متوجه می‌شوند قاتل قصد دارد از مسیرهای کوهستانی اطراف شهر برازجان به استان همجوار حرکت کند که با یک برنامه ریزی منظم و طراحی عملیاتی پیچیده مسیرهای احتمالی را مسدود و منطقه را زیر نظر قرار دادند.

سوسنی ادامه داد: پس از ساعاتی تعقیب و مراقبت، قاتل فراری به همراه همدستش با یک دستگاه موتور سیکلت در مسیرهای مورد نظر مشاهده شدند که قاتل به محض رؤیت مأموران با یک قبضه کلت کمری اقدام به تیراندازی مستقیم کرد و در تبادل آتش متقابل، مأموران پاهای قاتل و همدستش را هدف قرار داده و آنها را زمین گیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان بلافاصله جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند، عنوان کرد: در تحقیقات صورت گرفته قاتل به ارتکاب هر دو قتل در شهرستان‌های کازرون و دشتستان اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی اعلام کرد.

آخرین اخبار «حوادث بوشهر» را در صفحه حوادث بوشهر حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر