زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین متهم در پرونده شهید علی‌وردی دستگیر شد

درحالی‌که تحقیقات در پرونده عاملان به شهادت رساندن آرمان علی وردی در دادسرای جنایی تکمیل و پرونده پس از صدورکیفرخواست به دادگاه فرستاده شده بود، ‌آخرین متهم این پرونده که فراری شده بود در اهواز دستگیر شد.
10 اردیبهشت 1402
شناسه : 96020
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/96020
252+
بالا
درحالی‌که تحقیقات در پرونده عاملان به شهادت رساندن آرمان علی وردی در دادسرای جنایی تکمیل و پرونده پس از صدورکیفرخواست به دادگاه فرستاده شده بود، ‌آخرین متهم این پرونده که فراری شده بود در اهواز دستگیر شد.

حادثه 24 -  درحالی‌که تحقیقات در پرونده عاملان به شهادت رساندن آرمان علی وردی در دادسرای جنایی تکمیل و پرونده پس از صدورکیفرخواست به دادگاه فرستاده شده بود، ‌آخرین متهم این پرونده که فراری شده بود در اهواز دستگیر شد.

حادثه شهادت آرمان علی‌وردی چهارم آبان سال گذشته و در جریان ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر در شهرک اکباتان رخ داد. پس از این حادثه 8نفر از عوامل اصلی این حادثه دردناک دستگیر شدند که مدتی قبل برای آنها کیفرخواست صادر شد. به‌گفته علی صالحی دادستان تهران، اتهام ۳ نفر از این افراد محاربه از طریق تمسک به سلاح سرد و اقدام علیه امنیت و اتهام مابقی اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور است. درحالی‌که پرونده متهمان در نوبت رسیدگی قرار دارد چند روز قبل به مأموران پلیس تهران خبر رسید آخرین فردی که در به شهادت رساندن آرمان علی وردی دخالت داشته، پس از حادثه به اهواز گریخته است. وی دستگیر شد و دیروز برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران انتقال یافت. متهم که جوانی 30ساله است در بازجویی‌ها خودش را بی‌گناه دانست و مدعی شد که در شهادت آرمان علی وردی دخالتی نداشته است. وی گفت: پاییز سال گذشته من ناآرامی‌ها و آشوب‌های خیابانی را از طریق فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای دنبال می‌کردم. آنها مردم را تشویق می‌کردند به خیابان‌ها بروند و دست به آشوب بزنند و خرابکاری کنند. من هم مثل افراد زیادی تشویق شدم و به خیابان رفتم. متهم ادامه داد: روز حادثه متوجه شدم شهرک اکباتان ناآرام شده است و راهی آنجا شدم. آن شب دیدم که چند نفر، ‌جوان بسیجی را دنبال می‌کنند و می‌خواهند او را کتک بزنند. من هم از روی کنجکاوی به‌دنبال‌شان رفتم و وقتی به آنها نزدیک شدم دیدم تعداد زیادی دور او جمع شده‌اند و هر کس با یک چیزی به او حمله می‌کند. من چاقو به‌دست داشتم و می‌خواستم به او کمک کنم. درواقع می‌خواستم با چاقو، مهاجمان را تهدید کنم تا دست از سر جوان بسیجی بردارند اما دیدم او خون آلود روی زمین افتاده است. افرادی که آنجا بودند هم بی‌رحمانه او را کتک می‌زدند و من نتوانستم به او کمک کنم. سپس به همراه ضاربان آنجا را ترک کردم و بعد فهمیدم پسر بسیجی فوت شده است. حتی فیلم شکنجه و ضرب و جرح او هم در فضای مجازی منتشر شده بود که وقتی دیدم در فیلم حضور دارم و از آنجایی که چاقو به‌دست داشتم از ترسم فرار کردم اما در اهواز بازداشت شدم. متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر