زمان مطالعه: 2 دقیقه

انفجار هولناک مین در دستان نوجوان سنندجی

فرماندار سنندج گفت: روز پنجشنبه دو نوجوان در روستای قلقله سنندج به دلیل رانش زمین بر اثر بارندگی‌های اخیر یک مین را پیدا کرده و آن را دستکاری می‌کنند که موجب آسیب به یکی از این دو نوجوان می‌شود.
09 اردیبهشت 1402
شناسه : 95998
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95998
309+
بالا
فرماندار سنندج گفت: روز پنجشنبه دو نوجوان در روستای قلقله سنندج به دلیل رانش زمین بر اثر بارندگی‌های اخیر یک مین را پیدا کرده و آن را دستکاری می‌کنند که موجب آسیب به یکی از این دو نوجوان می‌شود.

حادثه 24 -  فرماندار سنندج گفت: روز پنجشنبه دو نوجوان در روستای قلقله سنندج به دلیل رانش زمین بر اثر بارندگی‌های اخیر یک مین را پیدا کرده و آن را دستکاری می‌کنند که موجب آسیب به یکی از این دو نوجوان می‌شود.

حسن عسکری، در حاشیه حضور در بیمارستان کوثر سنندج و دیدار با پدر ارشیا نوری، در مورد جزئیات انفجار مین در روستای قلقله بخش مرکزی شهرستان سنندج اظهار کرد: ساعت ۱۸ عصر روز پنج‌شنبه در محدوده خارج از روستای قلقله چتان بخش مرکزی در منطقه‌ای که تاکنون دو مرحله توسط اکیپ‌های مین‌روبی پاکسازی و مین‌روبی شده است متاسفانه به دلیل رانش زمین بر اثر بارندگی‌های اخیر دو نوجوان یک مین را پیدا کرده و آن را دستکاری می‌کنند.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، وی افزود: متاسفانه مین بر اثر دستکاری‌های صورت گرفته منفجر و این دو نوجوان مجروح و بلافاصله به بیمارستان اعزام می‌شوند.

فرماندار سنندج، با بیان اینکه هر دو کودک بلافاصله تحت مراقبت‌های پزشکی قرار می‌گیرند، بیان کرد: همان زمان بخشدار بخش مرکزی در بیمارستان حضور و پیگیری های لازم برای انجام مراقبت‌های خاص هر دو مصدوم این حادثه انجام می‌دهد.

وی افزود: در تماس‌هایی که بلافاصله با بیمارستان گرفتیم مشخص شد که یکی دو ساعت بعد از این حادثه یکی از دو نوجوان مصدوم شده در وضعیت مساعدی ترخیص شد.

فرماندار سنندج اعلام کرد: متاسفانه یکی از این دو نوجوان از ناحیه بالاتنه دچار آسیب شدید شده بود که تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: از خانواده‌ها انتظار داریم که فرزندان خود را توجیه کنند تا اگر به شیء ناشناسی برخورد کردند آن را دستکاری نکنند و مراتب را به دهیاری و فرمانداری اعلام نمایند.

وی تصریح کرد: صبح فردا اکیپ ویژه مین‌روبی برای بررسی آن منطقه اعزام خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث کردستان» را در صفحه حوادث کردستان و حوادث سنندج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر