زمان مطالعه: 1 دقیقه

مجتمع مسکونی ۴۰۰ دستگاه سمنان دچار حریق شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از اطفای حریق در یکی از آپارتمان‌های موسوم به مجتمع مسکونی چهارصد دستگاه این شهر خبر داد.
08 اردیبهشت 1402
شناسه : 95972
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95972
154+
بالا
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از اطفای حریق در یکی از آپارتمان‌های موسوم به مجتمع مسکونی چهارصد دستگاه این شهر خبر داد.

 حادثه 24 -  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از اطفای حریق در یکی از آپارتمان‌های موسوم به مجتمع مسکونی چهارصد دستگاه این شهر خبر داد.

رضا رهایی با بیان اینکه طی تماس تلفنی یکی از شهروندان و اعلام ستاد فرماندهی ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان مبنی بر وقوع حریق، تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند تاکید کرد: این حریق در یکی از آپارتمان‌های مجتمع مسکونی چهارصد دستگاه سمنان صورت گرفته بود.

وی با بیان اینکه گروه عملیات سریع ایستگاه یک این سازمان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند، افزود: آتش نشانان با ورود به محیط این آپارتمان مشاهده کردند که حریقی در زیر خرپشته یکی از آپارتمان‌ها شکل گرفته که با سرعت نسبت به کنترل حریق و با جلوگیری از گسترش آن به دیگر قسمت‌های آپارتمان، آن را اطفا کردند.

رئیس آتش نشانی سمنان با بیان اینکه ایمن سازی کامل محیط دیگر اقدامی بود که آتش نشانان سمنانی در برخورد با این حریق داشتند، گفت: عامل حریق در دست بررسی است.

رهایی دپوی غیر اصولی وسایل و ضایعات در نقاط مختلف منزل، محل کار یا انبارها را یکی از عوامل خطر زا دانست و گفت: مردم حتماً یک دستگاه خاموش کننده را در محل کار خود یا منزل نصب کنند تا در صورت ضرورت از آن استفاده از خسارت بیشتر جلوگیری شود.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر