زمان مطالعه: 3 دقیقه

قتل هولناک شهروند البرزی توسط سارقان در چهارباغ

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ گفت: ۲ نفر از سارقان و اوباش سابقه داره شهر چهارباغ که در یک درگیری خیابانی اقدام به قتل یکی از شهروندان کرده بودند، در این شهرستان دستگیر شدند.
06 اردیبهشت 1402
شناسه : 95948
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95948
215+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ گفت: ۲ نفر از سارقان و اوباش سابقه داره شهر چهارباغ که در یک درگیری خیابانی اقدام به قتل یکی از شهروندان کرده بودند، در این شهرستان دستگیر شدند.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ گفت: ۲ نفر از سارقان و اوباش سابقه داره شهر چهارباغ که در یک درگیری خیابانی اقدام به قتل یکی از شهروندان کرده بودند، در این شهرستان دستگیر شدند.

 به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سرهنگ کامران چراغی گفت: بیست و پنجم بهمن ماه سال ۱۴۰۱ خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به فوت در یکی از خیابان های شهر چهارباغ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان قتل آغاز شد.

وی افزود: در بررسی های مقدماتی مشخص شد که یکی از شهروندان در اثر درگیری با ۲ شخص ناشناس به شدت مجروح شده و پس از انتقال به یکی از بیمارستان های شهر کرج به علت شدت صدمات وارده جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ اضافه کرد: در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان قتل که از اوباش و سارقان سابقه‌دار سطح حوزه استحفاظی بودند شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ را دستگیر کردند.

چراغی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام قتل به وسیله وارد آوردن ضربه به سر مقتول اعتراف کردند، گفت: با تکمیل پرونده این افراد برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق به ۲۵ فقره سرقت ای سی یو در نظرآباد

فرمانده انتظامی نظرآباد از دستگیری یک سارق ای سی یو" (ECU قطعه کامپیوتری خودرو) کشف ۲۵ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ فرج اله اسدالهی اظهار کرد: پس از وقوع چند مورد سرقت ECU خودرو در شهر نظرآباد، کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود: با تلاش کارآگاهان هویت عامل این سرقت ها شناسایی و متهم طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و خودروی وی توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه متهم به ۲۵ فقره سرقت و فروش ECU خودروهای سرقتی در سایت های فروش لوازم دست دوم اعتراف کرد، اظهار داشت: متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراجل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

هفته جاری نیز ۱۰۸ دستگاه ECU سرقتی در شهرستان کرج کشف شد.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر