زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عاملان تیراندازی و تخریب خودرو در فشم

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح شکاری و تیراندازی ۲ تن از شهروندان را مصدوم کرده بودند، خبر داد.
05 اردیبهشت 1402
شناسه : 95910
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95910
183+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح شکاری و تیراندازی ۲ تن از شهروندان را مصدوم کرده بودند، خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح شکاری و تیراندازی ۲ تن از شهروندان را مصدوم کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمد گودرزی، درباره دستگیری عاملان تیر اندازی در فشم گفت: درگیری ۸ نفر در محله فشم تهران و تخریب ۸ دستگاه خودرو دریافت و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، ۲ نفر از این افراد با استفاده از سلاح شکاری مردم را مورد جراحت قرار داده بودند و از محل متواری شده بودند.

وی با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند، افزود: تیم عملیات کلانتری فشم این پلیس با اقدامات فنی و پلیسی هویت افراد را شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی، ۲ نفر که در این محله اقدام به ایجاد رعب و وحشت کرده بودند را دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: این متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب خودروها اعتراف کردند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم امنیت به جد برخورد می‌شود، خاطر نشان کرد: این متهمان در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و پرونده و متهمان به مرجع قضائی ارجاع شدند.

به گفته این مقام پلیسی، دستگیری سایر مرتبطین به پرونده و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر