زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری رباینده طفل شیرخوار در کمتر از ۲۴ ساعت در البرز / انگیزه آنها از کودک ربایی چه بود؟

سرپرست پلیس آگاهی البرز از دستگیری رباینده طفل شیرخوار در کمتر از ۲۴ ساعت در شهر هشتگرد در این استان خبر داد.
05 اردیبهشت 1402
شناسه : 95905
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95905
294+
بالا
سرپرست پلیس آگاهی البرز از دستگیری رباینده طفل شیرخوار در کمتر از ۲۴ ساعت در شهر هشتگرد در این استان خبر داد.

حادثه 24 -  سرپرست پلیس آگاهی البرز از دستگیری رباینده طفل شیرخوار در کمتر از ۲۴ ساعت در شهر هشتگرد در این استان خبر داد.

 سرهنگ  حکمت اله شجاعی  گفت: در پی وقوع ربودن طفل شیرخوار سه ماهه توسط فردی ناشناس با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در روستای  آران  شهرستان ساوجبلاغ، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود از مادر طفل شیرخوار و در تحقیقات صورت گرفته متوجه شدند خانواده ای به دلیل نداشتن فرزند با مراجعه به منزل والدین طفل، پیشنهاد سرپرستی فرزند آنان را در ازای پرداخت مبلغی داده اند که با مخالفت خانواده طفل مواجه می شوند و همین موضوع ظن ماموران را برانگیخت تا نسبت به این موضوع حساس شده و تحقیقات تکمیلی را به مرحله اجرا گذارند.

وی اضافه کرد: ماموران در ادامه با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی و سرانجام با ظن قوی نسبت به ربایش طفل شیرخوار توسط خانواده مورد نظر، بلافاصله وارد عمل شده و با شناسایی محل اختفای رباینده طفل در شهرستان نظرآباد و هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه فرد رباینده طفل دستگیر و به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل کردند.

وی با اشاره به بازگشت کودک سه ماهه به آغوش خانواده اش در کمتر از ۲۴ ساعت، خاطرنشان کرد: متهم انگیزه خود را از ربایش طفل شیرخوار، نداشتن فرزند در زندگی مشترک خود عنوان کرد.

سرپرست پلیس آگاهی البرز در پایان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکسی به هرنحوی بخواهد این امنیت را مخدوش کند، ما برابر قانون با آن برخورد خواهیم کرد.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر