زمان مطالعه: 3 دقیقه

آتش زدن دفتر کاریابی در خیابان مدائن

مردی که برای پیدا کردن کار از یک دفتر کاریابی کمک گرفته بود، وقتی به خواسته‌اش نرسید دست به انتقام‌جویی عجیبی زد.
05 اردیبهشت 1402
شناسه : 95895
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95895
203+
بالا
مردی که برای پیدا کردن کار از یک دفتر کاریابی کمک گرفته بود، وقتی به خواسته‌اش نرسید دست به انتقام‌جویی عجیبی زد.

حادثه 24 -  مردی که برای پیدا کردن کار از یک دفتر کاریابی کمک گرفته بود، وقتی به خواسته‌اش نرسید دست به انتقام‌جویی عجیبی زد.

ظهر یکشنبه سوم اردیبهشت‌ماه مردی قدم در یک دفتر کار در خیابان مدائن گذاشت و پس از درگیری با مدیر آنجا، یک ظرف بنزین که همراه خودش برده بود را در دفتر ریخت و آنجا را آتش زد. به‌جز مدیر شرکت، 2 نفر از کارکنان دیگر نیز در آنجا حضور داشتند که با شروع آتش‌سوزی وحشتزده از دفتر خارج شدند و از همسایه‌ها کمک خواستند. در این شرایط بود که گزارش این حادثه به پلیس و آتش‌نشانی اعلام شد و مردم که متوجه ماجرا شده بودند، مانع از فرار مرد آتش افروز شدند. دقایقی بعد آتش‌نشانان در محل حاضر شدند و به مهار آتش پرداختند. خوشبختانه مدیر و 2 نفر از کارکنان شرکت، به موقع توانستند از مهلکه فرار کنند و خودشان را نجات بدهند؛ در غیراین‌صورت اگر واکنش درستی نشان نمی‌دادند قطعا خطر مرگ در انتظارشان بود. این درحالی بود که آنها فقط دچار دود گرفتگی شده بودند. از سوی دیگر مأموران پلیس که در محل حادثه حاضر شده بودند، ‌متهمی که آتش به پا کرده بود را دستگیر کردند.

وی که جوانی 27ساله است در بازجویی‌ها انگیزه‌اش را انتقام‌جویی دانست و گفت: از مدت‌ها قبل در جست‌و‌جوی کار مناسبی بودم اما هرجا برای مصاحبه می‌رفتم نمی‌توانستم به‌کار مورد علاقه‌ام دست پیدا کنم تا اینکه از طریق تبلیغات در فضای مجازی با یک شرکت کاریابی آشنا شدم. با مدیر دفتر تماس گرفتم و او وعده داد تا به‌زودی برای من یک کار مناسب پیدا کرده و استخدام خواهم شد. وی ادامه داد: برای پیدا کردن کار مناسب باید به دفتر می‌رفتم، فرم پر می‌کردم و پولی به‌حساب مدیر شرکت می‌ریختم. به گمان اینکه قرار است به‌کار مناسبی دست پیدا کنم، پولی به‌حساب واریز کردم و پس از پیگیری‌های مستمر و کش‌وقوس‌های فراوان، ‌مدیر شرکت با من تماس گرفت و گفت کاری برایم پیدا کرده است اما وقتی برای مصاحبه به آدرس شرکت موردنظر رفتم متوجه شدم که اصلا آن کار در‌شأن من نیست. حتی حقوق و مزایای خوبی هم نداشت. وقتی دیدم مدیر دفتر کاریابی به من وعده دروغین داده به آنجا رفتم و از آنها خواستم پولم را پس بدهند. اما مدیر مدعی بود که پول واریز شده برگردانده نخواهد شد؛ چون برای من کار پیدا کرده‌اند. آن روز با مدیر شرکت درگیر شدم و بعد آنجا را ترک کردم. روز حادثه با تهیه بنزین به دفتر رفتم تا مدیر شرکت را بترسانم و پولم را بگیرم اما مدیر همچنان پای حرفش بود و نمی‌خواست پولم را بدهد. من هم عصبانی شدم و آنجا را به آتش کشیدم. متهم پس از اعتراف به آتش افروزی، ‌بازداشت شد و تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر