زمان مطالعه: 1 دقیقه

همسرکشی در زهک/ قاتل فراری در یزد دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل قتل مسلحانه شهروند زهکی پس از ۶ ماه فرار در شهرستان اشکذر استان یزد خبر داد.
31 فروردین 1402
شناسه : 95838
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95838
255+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل قتل مسلحانه شهروند زهکی پس از ۶ ماه فرار در شهرستان اشکذر استان یزد خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل قتل مسلحانه شهروند زهکی پس از ۶ ماه فرار در شهرستان اشکذر استان یزد خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت : در اواخر مهرماه سال گذشته طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل شهروندی در یکی از محلات شهر زهک بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند

  این مقام ارشد انتظامی افزود : در بررسی اولیه ماموران پلیس و تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مردی ۳۱ ساله به دلیل اختلاف شخصی و خانوادگی همسر ۲۶ ساله خود را به قتل رسانده است .

 سردار جلیلیان بیان داشت : با توجه به متواری بودن قاتل تحقیقات پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده چند روز قبل با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ‌هایی از محل اختفاء متهم در شهرستان اشکذر استان یزد به دست آوردند و در نهایت مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی پس از ۶ ماه فرار و زندگی مخفیانه دستگیر شد.

آخرین اخبار «حوادث یزد» را در صفحه حوادث یزد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر