زمان مطالعه: 1 دقیقه

جنایت مستانه در دورهمی دوستانه

رئیس دادگستری شهرستان ریگان از قتل یک جوان ۲۰ ساله در یک دورهمی دوستانه خبر داد و گفت:در این رابطه عامل اصلی قتل و ۱۰ متهم دیگر بازداشت شده‌اند.
30 فروردین 1402
شناسه : 95801
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95801
230+
بالا
رئیس دادگستری شهرستان ریگان از قتل یک جوان ۲۰ ساله در یک دورهمی دوستانه خبر داد و گفت:در این رابطه عامل اصلی قتل و ۱۰ متهم دیگر بازداشت شده‌اند.

حادثه 24 -  رئیس دادگستری شهرستان ریگان از قتل یک جوان ۲۰ ساله در یک دورهمی دوستانه خبر داد و گفت:در این رابطه عامل اصلی قتل و ۱۰ متهم دیگر بازداشت شده‌اند.

جوان دهقان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: شامگاه گذشته در پی گزارشی مبنی بر یک فقره نزاع منجر به قتل، بلافاصله نیروهای امنیتی و انتظامی به محل جرم اعزام و تحقیقات مقدماتی آغاز و پرونده در مسیر قضایی قرار گرفت.

این مقام قضایی ادامه داد: تعدادی جوان در یک میهمانی دوستانه شرکت کرده و پس از مصرف مشروبات الکلی، با توجه به درگیری و نزاع به وجود آمده فردی که کمتر از ۲۰ سال سن داشت مورد جرح با چاقو قرار گرفته و در دم جان خود را از دست می‌دهد.

دهقان اظهار داشت: در این رابطه بلافاصله و ظرف کمتر از سه ساعت قاتل و تمام افراد حاضر در این جمع، با حکم قضایی و اقدام سریع پلیس آگاهی ریگان بازداشت شده و پس از تفهیم اتهام، تمامی متهمان که تعداد ۱۰ نفر هستند، بازداشت شدند.

این مقام قضایی بیان کرد: رسیدگی به پرونده فوق به‌صورت فوری و سریع بوده و اشد مجازات در انتظار محکومان خواهد بود.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر