زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازداشت توزیع کننده قرص‌های روانگردان در جنت آباد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک فروشنده قرص‌های روان‌گردان و کشف بیش از ۲ هزار عدد انواع قرص از مخفیگاه این فرد خبر داد.
29 فروردین 1402
شناسه : 95787
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95787
283+
بالا
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک فروشنده قرص‌های روان‌گردان و کشف بیش از ۲ هزار عدد انواع قرص از مخفیگاه این فرد خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک فروشنده قرص‌های روان‌گردان و کشف بیش از ۲ هزار عدد انواع قرص از مخفیگاه این فرد خبر داد.

سرهنگ محمد گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در پایتخت، ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند که یکی از فروشندگان حرفه‌ای موادمخدر که از توزیع کنندگان اصلی و سابقه‌دار در تهران است ضمن تهیه محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور اقدام به انتقال آن به پایتخت و توزیع آن در مناطق مختلف کرده است.

وی با بیان اینکه ماموران فعالیت‌های مجرمانه متهم را تحت رصد قرار دادند، گفت:‌ با رصد لحظه به لحظه فعالیت‌های سوژه و با زیر نظر گرفتن محدوده فعالیت وی، سرانجام متهم در بیست و دوم فروردین ماه در محدوده بلوار چناران محله جنت آباد شناسائی و در یک عملیات ضربتی و در حین جابه جایی مواد مخدر برای فروش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از متهم دستگیر شده، گفـت: ماموران در بازرسی از این فرد ۲۲۰۰ حب انواع قرص‌های روان گردان را کشف و ضبط کردند.

گودرزی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این فرد تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد و پس از آن هم برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر