زمان مطالعه: 1 دقیقه

اعتراف مرد مامورنما به 15 فقره اخاذی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی، پرونده ۱۵ فقره اخاذی و کلاهبرداری با جعل عنوان مامور در این شهرستان بسته و مجرم دستگیر شد.
28 فروردین 1402
شناسه : 95755
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95755
267+
بالا
فرمانده انتظامی لارستان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی، پرونده ۱۵ فقره اخاذی و کلاهبرداری با جعل عنوان مامور در این شهرستان بسته و مجرم دستگیر شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی لارستان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی، پرونده ۱۵ فقره اخاذی و کلاهبرداری با جعل عنوان مامور در این شهرستان بسته و مجرم دستگیر شد.

 سرهنگ محمد یوسفی دوشنبه در این باره افزود: در پی گزارش چند فقره اخاذی از شهروندان با جعل عنوان مامورین اطلاعات در بین رانندگان شوتی و قاچاقچیان در محور مواصلاتی بندرعباس-شیراز، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شکات مطلع شدند که متهم با چرب‌ زبانی مبنی بر ارتباط با پرسنل و انجام امورات رفع توقیف خودرو و اخذ نتیجه مثبت در پرونده‌های متشکله در پاوا و یگان‌های انتظامی نسبت به جلب اعتماد آنها اقدام و از این طریق کلاهبرداری می‌کرده است.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند متهم را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌ اولیه و مواجهه با مستندات و ادله و مدارک موجود به ۱۵ فقره اخاذی از شهروندان اعتراف کرد،گفت: کلاهبردار پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

یوسفی از شهروندان درخواست کرد که از دادن پول و لوازم با ارزش خود به افراد مشکوک که خود را مامور پلیس و نهادهای امنیتی معرفی می‌کنند خودداری و حتماً از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر