زمان مطالعه: 1 دقیقه

واژگونی مرگبار اتوبوس در جاده آباده 16 مجروح بر جا گذاشت

مدیرمرکزحوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس از واژگونی یک دستگاه اتوبوس با یک کشته و ۱۶ مصدوم در محور آباده به سمت اصفهان خبر داد.
27 فروردین 1402
شناسه : 95725
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95725
280+
بالا
مدیرمرکزحوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس از واژگونی یک دستگاه اتوبوس با یک کشته و ۱۶ مصدوم در محور آباده به سمت اصفهان خبر داد.

حادثه 24 -  مدیرمرکزحوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس از واژگونی یک دستگاه اتوبوس با یک کشته و ۱۶ مصدوم در محور آباده به سمت اصفهان خبر داد.

محمد جواد مرادیان، در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت 16 و 10 دقیقه بعدازظهر امروز با اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور آباده به سمت اصفهان, (5 کیلومتری ایزدخواست) به سامانه 115 اورژانس استان فارس داده شد که بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس اورژانس به همراه 3 دستگاه آمبولانس هلال احمر و یک بالگرد به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس استان فارس افزود: این حادثه متاسفانه منجر به جان باختن یک نفر و مجروح شدن 16 نفر شد که 10 مجروح پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه توسط 5 دستگاه آمبولانس اورژانس،  ٣ مصدوم با آمبولانس هلال احمر و 3 زخمی بدحال دیگر توسط بالگرد به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی ادامه داد: همچنین در حادثه‌ای دیگر واژگونی تریلی حامل سوخت گازوئیل که روستای زنجیران شهرستان فیروزآباد به وقوع پیوست یک نفر مجروح و توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان حضرت قائم فیروزآباد اعزام شد.

مرادیان اعلام کرد که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر