زمان مطالعه: 1 دقیقه

یک باشگاه ورزشی مختلط در رشت پلمب شد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از پلمب یک باشگاه ورزشی به دلیل راه‌اندازی سانس مختلط در شهرستان رشت خبر داد.
27 فروردین 1402
شناسه : 95711
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95711
254+
بالا
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از پلمب یک باشگاه ورزشی به دلیل راه‌اندازی سانس مختلط در شهرستان رشت خبر داد.

 حادثه 24 -  رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از پلمب یک باشگاه ورزشی به دلیل راه‌اندازی سانس مختلط در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ علی حیدرخواه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر راه اندازی باشگاه ورزشی رزمی به صورت مختلط در شهرستان رشت، با کشف حجاب و برگزاری تمرینات مشترک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات نامحسوس و تایید صحت خبر، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با هماهنگی قضائی به نشانی این باشگاه اعزام و با پلمب این مکان، از ادامه فعالیت این واحد صنفی جلوگیری کردند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: متصدی ۳۶ ساله این باشگاه هم به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ علی حیدرخواه با اشاره به ممنوعیت برگزاری مسابقه و تمرینات مختلط در باشگاه‌های ورزشی در هر رده سنی و برخورد قانونی پلیس با ترویج فرهنگ غربی، از خانواده‌ها خواست تا با انتخاب درست، فرزندان خود را در محیطی امن و به دور از هرگونه حاشیه به سمت ورزش سوق دهند.

آخرین اخبار «حوادث گیلان» را در صفحه حوادث گیلان و حوادث رشت حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر