زمان مطالعه: 1 دقیقه

مادر ۲۵ ساله اردبیلی سه قلو به دنیا آورد

رئیس بیمارستان علوی اردبیل از به دنیا آمدن ۲ نوزاد پسر و یک نوزاد دختر از یک مادر ۲۵ ساله، با عمل اورژانسی سزارین خبر داد.
27 فروردین 1402
شناسه : 95708
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95708
221+
بالا
رئیس بیمارستان علوی اردبیل از به دنیا آمدن ۲ نوزاد پسر و یک نوزاد دختر از یک مادر ۲۵ ساله، با عمل اورژانسی سزارین خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس بیمارستان علوی اردبیل از به دنیا آمدن ۲ نوزاد پسر و یک نوزاد دختر از یک مادر ۲۵ ساله، با عمل اورژانسی سزارین خبر داد.

دکتر باقر طالبی روز شنبه اظهار کرد: روز گذشته بدنبال مراجعه مادر باردار ۲۵ ساله اردبیلی با حاملگی ۳۵ هفته به بیمارستان علوی، با توجه به افزایش فشار خون عمل اورژانسی سزارین توسط خانم دکتر زهرا قوامی جراح و متخصص زنان و زایمان روی مادر انجام گرفت و سه قلوها به دنیا آمدند و حال عمومی نوزادان و مادر خوب است.

دکتر فرانک جلیل وند، فلوشیپ نازایی بیمارستان علوی اردبیل نیز در این رابطه گفت: این مادر ۲۵ ساله بدنبال نازایی ثانویه، در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ریحانه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تحت درمان نازایی قرار گرفته بود و خوشبختانه منجر به بارداری سه قلوی مادر شده است.

مطابق اعلام اداره کل ثبت احوال استان اردبیل، در سال گذشته ۱۵ هزار و ۶۶۵ زاد و ولد و هفت هزار و ۵۴۸ فوتی در استان اردبیل به ثبت رسیده است.

آخرین اخبار «حوادث اردبیل» را در صفحه حوادث اردبیل حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر