زمان مطالعه: 1 دقیقه

پرداخت مابه التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان تامین اجتماعی در اردیبهشت

نخستین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ بدون افزایش واریز شد که علت آن عدم صدور احکام جدید برای بازنشستگان عنوان شد.
27 فروردین 1402
شناسه : 95692
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95692
1354+
بالا
نخستین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ بدون افزایش واریز شد که علت آن عدم صدور احکام جدید برای بازنشستگان عنوان شد.

حادثه 24 -  نخستین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ بدون افزایش واریز شد که علت آن عدم صدور احکام جدید برای بازنشستگان عنوان شد.

احکام حقوقی سال جدید بازنشستگان کارگری در اردیبهشت صادر خواهد شد. هنوز ابلاغیه افزایش مستمری بازنشستگان کارگری توسط مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صادر نشده است؛ مسئله اصلی، افزایش مستمری سایر سطوح است که نیاز به ابلاغ دارد.

در این میان، قرار بود این اتفاق تا قبل از پایان فروردین بیفتد و در روزهای پایانی فروردین احکام حقوقی جدید بازنشستگان صادر شود؛ پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان نشان می‌دهد که صدور احکام جدید بازنشستگان کارگری به اردیبهشت موکول شده است.

با این حساب، افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در اردیبهشت اعمال خواهد شد و به احتمال زیاد، مابه‌التفاوت فروردین با مستمری اردیبهشت پرداخت می‌شود.

آخرین اخبار اقتصادی را در صفحه اخبار اقتصادی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

دیدگاه ها
  • بی نام
    28 فروردین 1402
    25 ماهه که 25% باقیمانده متناسب سازی سال 1400 و افزایش 38% باضافه 25% سال 1401 و همچنین سال 1402 معوق شده بعد به تعداد محدودی از بازنشستگان حق اولاد و عائله مندی میدید ؟ فکر میکنید بازنشستکان متوجه نیستند .! به خانم های بازنشسته که حق اولاد و عائله مندی تعلق نمیگیره تازه تعداد محدودی از بازنشستگان دختر مجرد یا پسر کم سن و سال یا مریض در منزل دارند . پس حق اولاد و عائله مندی رو تو بوق و کرنا نکنید . حقوق همه اقشار بازنشستگان رو متناسب با زمان بازنشستگی افزایش بدهید . همین قانونه و این عدالته

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر