زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل جوان 22 ساله در درگیری خونین دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری ۲ نفر از عوامل اصلی بروز درگیری جمعی که منجر به قتل یک جوان ۲۲ ساله(تبعه بیگانه) در این شهرستان خبر داد.
26 فروردین 1402
شناسه : 95676
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95676
350+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری ۲ نفر از عوامل اصلی بروز درگیری جمعی که منجر به قتل یک جوان ۲۲ ساله(تبعه بیگانه) در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری ۲ نفر از عوامل اصلی بروز درگیری جمعی که منجر به قتل یک جوان ۲۲ ساله(تبعه بیگانه) در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس علی‌یاری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این درگیری جمعی که طرفین از سلاح سرد استفاده کردند، چهار نفر مجروح و به بیمارستان آبپخش شهرستان دشتستان منتقل شدند که متاسفانه یکی از آنها(تبعه افغانستان) بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

 فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و تعداد بالای مظنونان این پرونده، علاوه بر تیم جنایی پلیس آگاهی، دیگر ماموران انتظامی نیز به محل درگیری اعزام و متهمان با دستور مقام قضایی دستگیر شدند.

علی‌یاری توضیح داد:با تحقیقات انجام شده و مواجهه حضوری این متهمان،۲ نفر از آنها به عنوان عوامل اصلی قتل شناسایی به بزه انتسابی مبنی بر درگیری و ضرب و جرح با چاقو اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: پس از کشف آلت قتاله بکار رفته در این قتل، ۲ متهم روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: ۲ قاتل در اعترافات فردی، انگیزه خود از این جنایت را درگیری خیابانی و لحظه‌ای عنوان کردند.

آخرین اخبار «حوادث بوشهر» را در صفحه حوادث بوشهر حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر