زمان مطالعه: 1 دقیقه

راننده کامیون در قزوین قاتل کودک 9 ساله شد

فرمانده پلیس راه استان قزوین از برخورد یک دستگاه کامیون با عابر پیاده و جان باختن کودک ۹ ساله در محور بویین‌زهرا-ساوه خبر داد.
26 فروردین 1402
شناسه : 95673
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95673
358+
بالا
فرمانده پلیس راه استان قزوین از برخورد یک دستگاه کامیون با عابر پیاده و جان باختن کودک ۹ ساله در محور بویین‌زهرا-ساوه خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده پلیس راه استان قزوین از برخورد یک دستگاه کامیون با عابر پیاده و جان باختن کودک ۹ ساله در محور بویین‌زهرا-ساوه خبر داد.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در قزوین از تصادف منجر به فوت در جاده بویین‌زهرا به ساوه خبر داد و اظهار داشت: ظهر امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور بویین‌زهرا-ساوه بلافاصله ماموران پلیس راه و انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

 وی افزود: پس از حضور ماموران در محل حادثه و بررسی های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه کامیون کشنده باکودکی 9ساله برخورد، که متاسفانه براثر شدت جراحات وارده در دم جان باخته است.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه علت بروز حادثه از نظر کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو راننده کامیون اعلام شده است، خاطرنشان کرد: جسد متوفی توسط عوامل امدادی به سردخانه بهشت فاطمه منتقل شد.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

ارسال نظر