زمان مطالعه: 1 دقیقه

روایت حسینیه اعظم زنجان از ماجرای سقوط یک کودک در چاهی اطراف حسینیه

حسینیه اعظم زنجان توضیحاتی درباره سقوط یک کودک به چاه در یکی از شب‌های قدر ارائه داد.
26 فروردین 1402
شناسه : 95667
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95667
249+
بالا
حسینیه اعظم زنجان توضیحاتی درباره سقوط یک کودک به چاه در یکی از شب‌های قدر ارائه داد.

حادثه 24 -  حسینیه اعظم زنجان توضیحاتی درباره سقوط یک کودک به چاه در یکی از شب‌های قدر ارائه داد.

پنجشنبه شب کودکی در چاهی 9 متری در پارکینگ حسینه اعضم زنجان در شب قدر توسط تیم‌های امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان نجات پیدا کرد. اما سؤال این است اگر این حادثه منجر به فوت کودک می‌شد مسئول این حادثه چه کسی و یا ارگانی بود؟

روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

پیرو انتشار خبری در مورد سقوط کودکی از چاهی در پارکینگ حسینیه اعظم زنجان در شب قدر، به اطلاع عموم همشهریان عزیز می‌رساند:

 چاه مذکور که به عنوان «چاه ارت» در طی روزهای جاری توسط پیمانکار شرکت مخابرات و در راستای پوشش آنتن دهی بهتر شبکه تلفن همراه برای دکل آنتن مجاور آن در حال حفاری بوده، در شب حادثه دارای درپوش بوده است.

لیکن این در پوش توسط راننده خودرو و جهت پارک بهتر ماشین از روی آن جا به جا شده و پسر 10 ساله همان راننده متاسفانه در آن چاه سقوط می‌کند، که الحمدلله به دلیل عنایات خاص حضرات معصومین (ع) و با حضور نیروهای امدادی و اورژانس و انتظامی، کودک از چاه خارج و تنها یک خراش سطحی به این کودک وارد میشود.

لذا به اطلاع می‌رساند این حادثه هیچ گونه ارتباطی با حسینیه اعظم نداشته و مسئولیت عواقب حقوقی آن مرتبط با پیمانکار شرکت مخابرات و پدر این کودک خواهد بود.

شایان ذکر است تمامی مراحل حضور و سقوط تا مرحله رهایی کودک از چاه توسط دوربین‌های حفاظتی مجموعه حسینیه اعظم ثبت و ضبط گردیده است.

در فروردین سال 1395 یعنی دقیقا هفت سال پیش نیز چنین اتفاقی در یکی از مناطق زنجان رخ داد که در آن یک کودک جان خود را از دست داد. پس از ان اتفاق بود که به دستور حجت‌الاسلام مظفری دادستان وقت، شهردار وقت زنجان به همراه شهردار وقت منطقه 3 زنجان به دلیل کوتاهی در انجام مسئولیت، بازداشت شدند.

آخرین اخبار «حوادث زنجان» را در صفحه حوادث زنجان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر