زمان مطالعه: 5 دقیقه

مرگ مشکوک 5 نفر در تهران، از حلق آویز شدن مردی در خانه اش تا قتل کارمند بیمارستان با شلیک گلوله

در 5حادثه جداگانه در پایتخت که در هفته گذشته رخ داد، 3زن و ٢مرد جانشان را از دست دادند و حالا تحقیقات برای کشف اسرار مرگ آنها از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.
26 فروردین 1402
شناسه : 95654
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95654
233+
بالا
در 5حادثه جداگانه در پایتخت که در هفته گذشته رخ داد، 3زن و ٢مرد جانشان را از دست دادند و حالا تحقیقات برای کشف اسرار مرگ آنها از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

حادثه 24 -  در 5حادثه جداگانه در پایتخت که در هفته گذشته رخ داد، 3زن و ٢مرد جانشان را از دست دادند و حالا تحقیقات برای کشف اسرار مرگ آنها از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

نخستین حادثه ظهر دوشنبه گذشته به قاضی امیرحسین علی‌مردان، بازپرس جنایی تهران اعلام شد. آن روز زنی جوان از پشت پنجره خانه‌اش، مرد همسایه را دید که جسدی را پتوپیچ کرده و درحال انتقال آن به ماشینش است. وقتی این زن با پلیس تماس گرفت و ماجرا را اطلاع داد، تیم جنایی در محل حادثه که خیابانی در حوالی شمال پایتخت بود، حضوریافت. زن همسایه گفت: مردی که در همسایگی ما زندگی می‌کند، یوسف نام دارد. من او را دیدم که به سختی پتویی را روی زمین و به سمت ماشینش می‌کشید. ناگهان پای یک مرد از زیر پتو بیرون افتاد و در آن لحظه بود که فهمیدم مرد همسایه در حال جا به جایی جسد است. او پس از انتقال جسد به ماشین، سوار آن شد و رفت و من هم فورا با پلیس تماس گرفتم. درحالی‌که تیم جنایی در حال تحقیق از زن جوان بود، مرد همسایه به خانه برگشت و با پلیس مواجه شد. وی به دستور بازپرس جنایی تهران بازداشت شد و در بازجویی‌ها گفت: در یکی از طبقات ساختمان، پدرم یک واحد آپارتمان دارد که آنجا را تبدیل به دفتر کار کرده است. جسدی که من در حال جا به جایی آن بودم متعلق به کارگری بود که برای انجام کارهای خدماتی به دفتر فنی پدرم می‌آمد. او شب‌ها را در دفتر می‌خوابید و من صبح امروز به دفتر آمدم و ناگهان کارگر نظافتچی را دیدم که روی صندلی به کام مرگ رفته  است. ترسیده بودم و با خودم گفتم اگرجسد او را پیدا کنند قطعا برای پدرم که مالک اینجاست دردسر‌ساز می‌شود.به همین دلیل جسد رامخفیانه از ساختمان بیرون بردم و در بیابان‌های اطراف تهران دفن کردم. با کشف جسد جوان ٣٥ساله، تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

دومین حادثه، صبح سه‌شنبه گذشته رقم خورد و قربانی آن مردی43 ساله بود.  او درخانه‌اش به دار آویخته شده و همسرش مدعی بود که به زندگی‌اش پایان داده است. اما در ادامه تحقیقات مشخص شد که مرد جوان با همسرش اختلاف و درگیری داشته و ماجرا مشکوک است. از‌این‌رو مأموران به تحقیق از همسر او پرداختند. وی مدعی بود که شب حادثه وقتی دیده شوهرش خودش را دار زده ترسیده و با دوست شوهرش تماس گرفته و از او کمک خواسته است. اما با توجه به مشکوک بودن ماجرا، تحقیقات از زن جوان و دوست شوهر وی ادامه دارد تا معمای مرگ مرد جوان رازگشایی شود.

سومین حادثه، مرگ زنی در یکی از مراکز درمانی تهران بود. این حادثه عصر سه‌شنبه به قاضی علیمردان اعلام شد. متوفی زنی میانسال بود که بیماری قلبی داشت و به همراه پسرش به مطب دکتر رفته بود. وی در آنجا حالش بد شده و به تشخیص پزشک، آمپولی در مطب به او تزریق کردند اما نه‌تنها حالش بهتر نشده، بلکه بدتر شده و در نهایت جان باخته بود و خانواده وی از پزشک معالج شکایت داشتند.

اما چهارمین پرونده‌ای که در دادسرای جنایی تهران به جریان افتاد قتل مسلحانه زنی در غرب پایتخت بود. مقتول زنی جوان و کارمند یکی از بیمارستان‌های تهران بود که چندی قبل، هدف شلیک ٣ گلوله از سوی مردی قرار گرفته و مجروح شده بود. او پیش از ورود به محل کارش هدف تیراندازی قرار گرفته و پرونده وی در دادسرای ناحیه ٥ تهران در حال رسیدگی بود تا اینکه از بیمارستان خبر رسید زن جوان با وجود تلاش پزشکان جانش را از دست داده است. به این ترتیب تیم جنایی وارد عمل شد و تحقیقات اولیه نشان داد عامل قتل مسلحانه کسی جز همسر سابق مقتول نیست. زن جوان به‌دلیل اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شده بود و تحقیقات میدانی مشخص کرد که شوهرسابق وی اقدام به تیراندازی کرده و فراری شده است. جست‌و‌جو برای بازداشت مرد تیرانداز و انگیزه او از شلیک‌های مرگبار توسط کارآگاهان جنایی پایتخت ادامه دارد.

پنجمین حادثه نیز در یکی از محله‌های پایتخت اتفاق افتاد. قربانی زنی ٦٠ ساله بود که از بالکن طبقه پنجم به پایین سقوط کرده وجانش را از دست داده بود. خانواده وی عنوان کردند که زن جان باخته مبتلا به آلزایمر بوده و مرگ او یک حادثه است با وجود این تحقیقات در این پرونده برای مشخص شدن جزئیات بیشتر ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر