زمان مطالعه: 1 دقیقه

بخشش اولیای دم در پرونده انفجار مرگبار

اولیای دم قربانیان در پرونده انفجار مرگبار مواد محترقه در تهران که جان 5نفر را گرفت با مراجعه به دادسرای جنایی تهران اظهار کردند که نسبت به هیچ‌کس شکایتی ندارند.
22 فروردین 1402
شناسه : 95618
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95618
212+
بالا
اولیای دم قربانیان در پرونده انفجار مرگبار مواد محترقه در تهران که جان 5نفر را گرفت با مراجعه به دادسرای جنایی تهران اظهار کردند که نسبت به هیچ‌کس شکایتی ندارند.

حادثه 24 -  اولیای دم قربانیان در پرونده انفجار مرگبار مواد محترقه در تهران که جان 5نفر را گرفت با مراجعه به دادسرای جنایی تهران اظهار کردند که نسبت به هیچ‌کس شکایتی ندارند.

حادثه انفجار مرگبار ساعت 11:43صبح چهاردهم اسفند پارسال در خیابان مازندران حوالی پل چوبی رخ داد. پس از حضور قاضی محمد جواد شفیعی، بازپرس جنایی تهران در محل مشخص شد که انفجار در طبقه اول ساختمانی 3طبقه اتفاق افتاده و به مرگ 5 عضو یک خانواده که در آنجا کار می‌کردند منجر شده است.  در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که اعضای این خانواده اقدام به نگهداری وسایل نورپردازی و تجهیزات هنری ویژه می‌کردند. برخی از وسایلی که در جشن‌ها استفاده می‌شد محترقه و آتش زا بود که باعث انفجار و آتش‌سوزی شده بود. درحالی‌که پرونده در دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است، اولیای دم 5نفری که در این حادثه جانشان را از دست دادند دیروز در شعبه پنجم دادسرا حاضر شدند و اظهار داشتند که نسبت به هیچ‌کس شکایتی ندارند. یکی از آنها گفت: روز حادثه قربانیان  در حال درست کردن وسایل دودزا برای مراسم جشن تولد و عروسی بودند که هنگام ریختن مواد داخل دیگ انفجار رخ داد. وی ادامه داد: در این حادثه مادرم، برادرم، برادرزاده 14ساله‌ام، خواهرم و شوهرخواهرم جانشان را از دست دادند و داغ سنگینی بر دلمان گذاشتند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر