زمان مطالعه: 1 دقیقه

جشن تولدی در خمین رنگ خون گرفت

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خمین گفت: با سرعت عمل مأموران پلیس شهرستان ، عامل قتل جوان ۲۸ ساله در کمتر از یک ساعت از زمان وقوع قتل دستگیر شد.
21 فروردین 1402
شناسه : 95590
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95590
390+
بالا
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خمین گفت: با سرعت عمل مأموران پلیس شهرستان ، عامل قتل جوان ۲۸ ساله در کمتر از یک ساعت از زمان وقوع قتل دستگیر شد.

حادثه 24 -  جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خمین گفت: با سرعت عمل مأموران پلیس شهرستان ، عامل قتل جوان ۲۸ ساله در کمتر از یک ساعت از زمان وقوع قتل دستگیر شد. 

سرهنگ «حسین اسلامی» افزود: در پی تماس مردمی و اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری و چاقوکشی در یکی از خیابان‌های شهر خمین، بلافاصله مأموران جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران و با بررسی‌های میدانی مشخص شد چند جوان در یک جشن تولد با هم درگیر و نزاع بین آن‌ها بالا گرفته و به خیابان کشیده می‌شود.

سرهنگ اسلامی ادامه داد: طی این درگیری یکی از طرفین نزاع که جوان ۲۸ ساله‌ای بود به علت شدت جراحات وارده فوت و عامل قتل از محل متواری می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی خمین گفت: در ادامه با توجه به اهمیت موضوع و با یک برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضایی، چند اکیپ از مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی، عامل قتل این جوان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و در کمتر از یک ساعت در مخفیگاهش دستگیر کردند که این متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به انجام این قتل به سبب وقوع نزاع اعتراف کرد.

وی افزود: با اعتراف متهم پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر