زمان مطالعه: 2 دقیقه

رفیق کشی در فاروج / قاتل دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در خراسان شمالی گفت: جوان اهل این شهرستان که دوستش را در روز سوم عید امسال به قتل رسانده بود دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد.
19 فروردین 1402
شناسه : 95528
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95528
1298+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در خراسان شمالی گفت: جوان اهل این شهرستان که دوستش را در روز سوم عید امسال به قتل رسانده بود دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در خراسان شمالی گفت: جوان اهل این شهرستان که دوستش را در روز سوم عید امسال به قتل رسانده بود دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد.

سرهنگ علیرضا پوربه روز شنبه اظهار کرد: جوان مقتول از سوم فروردین ماه سالجاری مفقود شده بود و اعلام مفقودی او در پنجم فروردین ماه به پلیس گزارش شد و در نهایت قاتل روز گذشته دستگیر شد.

 وی با بیان اینکه علت قتل، اختلافات خانوادگی عنوان شده است افزود: خانواده مقتول با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام کردند که پسرشان به همراه یکی از دوستانش از منزل خارج و بازنگشته است، با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پلیس آگاهی دوست این فرد مفقودی را به اداره آگاهی دعوت و از وی تحقیق کردند که او ادعا کرد با خودروی برادرش مفقودی را سوار کرده و پس از ساعتی وی را پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی فاروج خاطرنشان کرد: با توجه به شواهد پرونده و تحقیقات انجام شده، ظن ماموران را به موضوع قتل رساند و بر این اساس دوست مفقودی به عنوان متهم پرونده دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی افزود: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه بزه شد و اظهارات خود را تکرار کرد اما حالات روحی و مطالب ضد و نقیضی در مقایسه با اظهارات اولیه مطرح که ظن ماموران به انجام قتل توسط نامبرده بسیار قوی شد.

وی بیان داشت: متهم در نهایت با مشاهده مستندات به قتل اعتراف و اعلام کرد که مقتول را با نقشه قبلی سوار خودرو کرده و به بیرون از روستا برده و با استفاده از چوب و چاقو وی را به قتل رسانده و جسدش را پس از آتش زدن زیر خاک دفن کرده است.

فرمانده انتظامی فاروج با بیان اینکه با حضور پلیس در محل دفن مقتول، جسد از خاک بیرون کشیده شد خاطرنشان کرد: مقتول به دستور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان به پزشکی قانونی منتقل و قاتل نیز روانه زندان شد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان شمالی» را در صفحه حوادث خراسان شمالی و حوادث بجنورد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر