زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات دختر 6 ساله از داخل نهر آب در شهرستان نیر

فرمانده انتظامی شهرستان نیر گفت: با همت مسئولانه پلیس، دختر بچه 6 ساله گمشده به آغوش گرم خانواده بازگشت.
19 فروردین 1402
شناسه : 95512
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95512
485+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان نیر گفت: با همت مسئولانه پلیس، دختر بچه 6 ساله گمشده به آغوش گرم خانواده بازگشت.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان  نیر  گفت: با همت مسئولانه پلیس، دختر بچه 6 ساله گمشده به آغوش گرم خانواده بازگشت.

سرهنگ علی عبادی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان نیر  هنگام گشت زنی در تفرجگاه گردشگری بولاغلار  مشاهده می کنند، یک دختر بچه خردسال در داخل نهر آب افتاده و به دلیل خیس شدن لباس و سردی هوا به شدت می لرزد.

وی افزود: ماموران انتظامی با مشاهده صحنه بلافاصله وارد عمل شده و دختر بچه را از نهر آب نجات داده و با روشن کردن سیستم گرمایشی بخاری خودرو، دختر بچه را به داخل خودرو هدایت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیر تصریح کرد: مأموران انتظامی تلاش گسترده خود را جهت پیدا کردن خانواده کودک آغاز که با پیگیری های هدفمند و جست وجوی ۲ ساعته پلیس در نهایت دختر بچه ۶ ساله صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.

سرهنگ عبادی با اشاره به همت مسئولانه، دلسوزی و اقدام خداپسندانه پلیس در بازگردان دختر بچه به آغوش گرم خانواده، گفت: خانواده این کودک خردسال از عملکرد خداپسندانه پلیس قدردانی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیر در پایان به والدین توصیه کرد: هنگامی که با کودکان خردسال خود در محیط خارج از منزل و اماکن شلوغ به سر می برند، هرگز از آن ها غفلت نکرده و همچنین به کودک خود آموزش دهند در این گونه مواقع حتما از پلیس کمک بخواهد.

آخرین اخبار «حوادث اردبیل» را در صفحه حوادث اردبیل حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر