زمان مطالعه: 1 دقیقه

سقوط مرگبار کوهنورد ۳۵ ساله اصفهانی در آبشار «تنگ تامرادی» یاسوج

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از سقوط از ارتفاع و غرق شدن کوهنورد ۳۵ ساله اصفهانی در آبشار تنگ تامرادی یاسوج خبر داد.
19 فروردین 1402
شناسه : 95511
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95511
301+
بالا
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از سقوط از ارتفاع و غرق شدن کوهنورد ۳۵ ساله اصفهانی در آبشار تنگ تامرادی یاسوج خبر داد.

 حادثه 24 -  رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از سقوط از ارتفاع و غرق شدن کوهنورد ۳۵ ساله اصفهانی در آبشار تنگ تامرادی یاسوج خبر داد.

جهانبخش وحدت نژاد در جمع خبرنگاران گفت: حادثه سقوط از ارتفاع و به دنبال آن غرق شدن کوهنورد ۳۵ ساله در آبشار «تنگ تامرادی» در ساعت ۱۱ و ۴۹ دقیقه امروز جمعه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ به مرکز پیام یاسوج گزارش شد.

 وی اظهار کرد: بلافاصله پایگاه اورژانس جاده ای سپیدار به محل حادثه اعزام شد اما متاسفانه به علت شدت بالای آسیب و همچنین گذشت زمان زیادی از غرق شدن کوهنورد در آب آبشار فوت کرد.

همچنین رضوی، بخشدار سپیدار از توابع شهرستان بویراحمد در این باره گفت: این جوان اهل استان اصفهان که همراه دوستان خود برای تفریح، صخره نوردی و دره نوردی در سرچشمه آبشار حضور داشت، صبح امروز حین پایین رفتن از صخره بوسیله طناب در داخل سرچشمه آبشار غرق شد.

وی افزود: متأسفانه پس از حضور تیم امداد و نجات آتش نشانی و اورژانس ۱۱۵ سپیدار فاقدعلائم حیاتی بود و جسد وی پس از انجام تشریفات قانونی به یاسوج منتقل شد.

رضوی اظهارکرد: تاکنون در این نقطه از آبشار چندین نفر از تیم‌های کوه نوردی براثر غرق شدگی جان خود را از دست داده‌اند.

بخشدار سپیدار تأکید کرد: شهروندان و گردشگران هنگام تفریح در این مکان و سایر مکان‌های تفریحی آبی، نکات ایمنی را رعایت کرده و از عزیمت به سرچشمه آبشار بدون هماهنگی خودداری کنند.

آخرین اخبار «حوادث کهگیلویه و بویراحمد» را در صفحه حوادث کهگیلویه و بویراحمد و حوادث یاسوج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر