زمان مطالعه: 1 دقیقه

راهزن جاده های خوزستان به 35 سال حبس محکوم شد

رئیس‌کل دادگستری خوزستان گفت: دیوان‌عالی کشور حکم شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز استان در خصوص متهمان پرونده راهزنی در جاده‌های این استان را تأیید کرد.
19 فروردین 1402
شناسه : 95510
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95510
236+
بالا
رئیس‌کل دادگستری خوزستان گفت: دیوان‌عالی کشور حکم شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز استان در خصوص متهمان پرونده راهزنی در جاده‌های این استان را تأیید کرد.

حادثه 24 -  رئیس‌کل دادگستری خوزستان گفت: دیوان‌عالی کشور حکم شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز استان در خصوص متهمان پرونده راهزنی در جاده‌های این استان را تأیید کرد.

‌علی دهقانی اظهار کرد: سال گذشته چند فقره سرقت در مسیر‌های جاده‌ای اندیمشک به اهواز و اهواز به آبادان رخ داد که بلافاصله دستور قضایی برای رسیدگی به موضوع صادر شد و عوامل آن دستگیر و بازداشت شدند و پس از انجام تحقیقات لازم و صدور کیفرخواست در دادسرای مرکز استان، شعبه اول دادگاه انقلاب اهواز به اتهام آنان رسیدگی و رأی این پرونده را صادر کرد.

وی ادامه داد: طبق رأی صادره متهم ردیف‌اول این پرونده به‌اتهام مباشرت در محاربه از طریق راهزنی مسلحانه، به‌مدت 35 سال و متهم ردیف‌دوم نیز به‌اتهام معاونت در همین عنوان جرم، به تحمل 15 سال و یک روز حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت محکوم شدند.

دهقانی گفت: شعبه 39 دیوان‌عالی کشور پس از اعتراض وکلای متهمین، فرجام‌خواهی آنان را وارد ندانست و رأی صادره را تأیید کرد که این رأی قابل اجراست.

رئیس‌کل دادگستری استان خوزستان با تأکید بر برخورد قاطعانه با عوامل ناامنی و بی‌نظمی در استان، تصریح کرد: برخورد قاطع و بازدارنده با کسانی که امنیت مردم و جامعه را به مخاطره می‌اندازند و آسایش و آرامش آنان را به هم می‌زنند در دستور کار ویژه دادگستری استان است.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر