زمان مطالعه: 3 دقیقه

اسرار تازه از تجاوز به 3 دختر در خانه وحشت / سعید چه ناگفته هایی دارد؟

متهم خانه وحشت که به جرم قتل دختری جوان و زندانی کردن 2دختر دیگر در خانه‌اش در زندان است، درخواست تشکیل جلسه بازپرسی در دادسرای جنایی کرده تا حقایق تازه‌ای را بازگو کند.
19 فروردین 1402
شناسه : 95498
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95498
961+
بالا
متهم خانه وحشت که به جرم قتل دختری جوان و زندانی کردن 2دختر دیگر در خانه‌اش در زندان است، درخواست تشکیل جلسه بازپرسی در دادسرای جنایی کرده تا حقایق تازه‌ای را بازگو کند.

حادثه 24 -  متهم خانه وحشت که به جرم قتل دختری جوان و زندانی کردن 2دختر دیگر در خانه‌اش در زندان است، درخواست تشکیل جلسه بازپرسی در دادسرای جنایی کرده تا حقایق تازه‌ای را بازگو کند.

اسرار خانه وحشت پانزدهم آذرماه سال 1400فاش شد؛ وقتی مأموران پلیس با ورود به خانه‌ای در حوالی میدان قزوین 2دختر جوان که یکی از 3سال قبل‌تر و دیگری از 8ماه قبل‌تر در آنجا زندانی بودند را نجات دادند. با دستگیری صاحبخانه به نام سعید که جوانی 33ساله بود معلوم شد که وی با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، دختران فراری را در ترمینال فریب داده و به خانه‌اش در حوالی خیابان قزوین می‌کشاند و به ‌همراه خواهرش آنها را زندانی می‌کرد. اما این همه ماجرا نبود. چرا که پیدا شدن جسد نایلون پیچ یک دختر در این خانه که حدود ۴ماه از قتل او می‌گذشت نشان ‌داد که پلیس با پرونده‌ای پیچیده و مرموز روبه‌رو است.

سعید و خواهرش با دستور قاضی محمد وهابی، بازپرس دادسرای جنایی تهران در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند، اما سعید مدعی شد که 2دختری که در خانه‌اش زندانی بودند به خواسته خودشان در آنجا حضور داشتند و دختری که در خانه‌اش به قتل رسیده نیز توسط همان ۲دختری که در خانه‌اش زندانی بودند، کشته شده است.

تیم جنایی با بررسی همه جانبه پرونده به این نتیجه رسید که 2دختری که از خانه وحشت نجات یافته بودند، نقشی در قتل ندارند و با دستور قاضی هر دو آزاد شدند. از سوی دیگر تحقیقات برای شناسایی هویت دختری که در خانه وحشت کشته شده بود ادامه داشت تا اینکه معلوم شد وی مینا نام داشته و متولد سال 68بوده است. وی ساکن مشهد بود که پس از ترک خانه‌اش راهی تهران شده و به دام سعید افتاده بود. پرونده سعید، در ادامه به دو قسمت تقسیم شد؛ قسمت اول رسیدگی به اتهام قتل و حبس غیرقانونی دختران فراری بود و قسمت دوم رسیدگی به اتهام تجاوز و آزار و اذیت دختران.

بخش اول همچنان در دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است و هنوز منجر به صدور کیفرخواست نشده اما بخش دیگر پرونده که رسیدگی به اتهام تجاوز به عنف بود، مطابق قانون به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و سعید به اتهام ٣ فقره زنای به عنف به اعدام محکوم شد. حالا اما اتفاق تازه‌ای در این پرونده افتاد که شاید رازگشایی ابهامات پرونده باشد.

ماجرا از این قرار است که چند روز پیش که بازپرس جنایی تهران برای بازدید به زندان رفته بود، با سعید، متهم خانه وحشت روبه‌رو شد. سعید ادعای جدیدی را مطرح کرد و گفت که ناگفته‌هایی دارد که تصمیم گرفته آنها را بازگو کند. به‌دنبال درخواست تازه سعید، بازپرس محمد وهابی دستور داد تا به‌زودی شکارچی دختران فراری به دادسرای جنایی تهران منتقل شود و ناگفته هایش را بازگو کند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر