زمان مطالعه: 1 دقیقه

ربودن پسر 8 ساله از دست پدرش/ پایان آدم ربایی پس از 7 ساعت

فرمانده انتظامی کهنوج از آزادی پسربچه هشت ساله از چنگال آدم‌ربایان و بازگشت این کودک به آغوش خانواده‌اش در کمتر از هفت ساعت خبر داد.
17 فروردین 1402
شناسه : 95481
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95481
303+
بالا
فرمانده انتظامی کهنوج از آزادی پسربچه هشت ساله از چنگال آدم‌ربایان و بازگشت این کودک به آغوش خانواده‌اش در کمتر از هفت ساعت خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی کهنوج از آزادی پسربچه هشت ساله از چنگال آدم‌ربایان و بازگشت این کودک به آغوش خانواده‌اش در کمتر از هفت ساعت خبر داد.

سرهنگ علی امیری امروز ۱۷ فروردین ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش پسربچه هشت ساله توسط افراد ناشناس از درب یک مغازه در حالی که همراه پدرش بوده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان کهنوج قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی نسبت به شناسایی این افراد که کودک ربوده شده را به شهرستان رودبار جنوب منتقل کرده بودند، اقدام و محل اختفای این کودک را شناسایی کردند که با هماهنگی قضایی و استفاده از ظرفیت سران طوایف و ریش‌سفیدان منطقه، این فرد به آغوش خانواده‌اش برگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج با اشاره به ادامه پی‌جویی های پلیس برای شناسایی عامل یا عاملان این عمل مجرمانه بیان کرد: اختلافات مالی و موضوعات دیگر نمی‌تواند توجیهی برای اعمال مجرمانه خصوصا جرائم خشنی همچون آدم‌ربایی باشد که در این رابطه به همگان متذکر می شویم تحت هیچ عنوان دست به عمل مجرمانه نزنند چرا که حتما با برخورد قانونی پلیس روبرو خواهند شد.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر