زمان مطالعه: 3 دقیقه

خودکشی مادر بعد از قتل دختر 3 ساله اش در رباط کریم

کشف جسد مادر و فرزند سه‌ساله‌اش که با شلیک گلوله از پا درآمده‌اند‌، تیم جنایی رباط کریم را در برابر معمایی پیچیده قرار داد.
17 فروردین 1402
شناسه : 95480
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95480
442+
بالا
کشف جسد مادر و فرزند سه‌ساله‌اش که با شلیک گلوله از پا درآمده‌اند‌، تیم جنایی رباط کریم را در برابر معمایی پیچیده قرار داد.

حادثه 24 -  کشف جسد مادر و فرزند سه‌ساله‌اش که با شلیک گلوله از پا درآمده‌اند‌، تیم جنایی رباط کریم را در برابر معمایی پیچیده قرار داد.

عصر دوشنبه ۱۴‌فروردین امسال مردی هراسان با پلیس ۱۱۰ شهرستان رباط کریم در غرب استان تهران تماس گرفت و از قتل همسر و کودک سه ساله‌اش خبر داد. اپراتور پلیس آدرس محل قتل را گرفت و دقایقی بعد تیم پلیس آگاهی و بازپرس جنایی این شهر در خانه مورد نظر در خیابان شهید رجایی رباط کریم حاضر شدند.

مرد جوان در حالی که شوکه بود در تحقیقات گفت: «امروز عصر وقتی به خانه بازگشتم‌، همسرم در را باز نکرد. به تصور این‌که خواب است یا بیرون رفته با کلید در را باز کردم که با این صحنه هولناک رو‌به‌رو شدم. جسد همسر و فرزند سه ساله‌ام غرق در خون در نزدیکی یکدیگر افتاده بود.»

تیم جنایی سپس به بررسی خانه پرداخت. هیچ آثاری از به‌هم ریختگی و درگیری در آنجا دیده نمی‌شد‌. وسیله‌ای هم به سرقت نرفته بود. ماموران سپس به بررسی قفل ورودی در و پنجره‌ها پرداخته و آثاری از ورود به زور پیدا نکردند. اسلحه‌ای هم که با آن شلیک شده بود در نزدیکی جسد مادر قرار داشت. این سرنخ‌ها معمای این جنایت را پیچیده‌تر کرد‌.

پس از تحقیقات مقدماتی اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد. بازپرس جنایی رباط کریم به کارشناسان اسلحه و مهمات پلیس ماموریت داد با بررسی اسلحه و نحوه اصابت گلوله به بدن مادر و کودک درباره جزئیات تیراندازی نظر دهند.

سرهنگ علی سواری‌پور، رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در این باره به خبرنگار جام‌جم گفت: «در این پرونده دو فرضیه مطرح است.

فرضیه اول قتل مادر و کودک است که با توجه به وضعیت صحنه جرم اگر آنها به قتل رسیده باشند‌، قاتل آشنا بوده و انگیزه سرقت نداشته است. فرضیه دوم خودکشی است که با توجه به کشف اسلحه در محل تیراندازی دور از ذهن نیست و باید بررسی شود.»

وی افزود: «در حال حاضر نمی‌توان به طور قطع درباره این دو فرضیه صحبت کرد و باید منتظر نظر کارشناسان اسلحه درباره تیراندازی بود. پدر خانواده نیز به عنوان مظنون تحت بازجویی قرار گرفته که در تحقیقات منکر نقش داشتن در این ماجرا شده است.»

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر