زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرنشین پژو 405 در شعله های آتش گازوئیل قاچاقی سوخت

رییس پلیس‌ راه گناباد گفت: خودروی قاچاقچی سوخت بر اثر انحراف و واژگونی دچار آتش‌سوزی شد که براثر آن یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
16 فروردین 1402
شناسه : 95467
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95467
470+
بالا
رییس پلیس‌ راه گناباد گفت: خودروی قاچاقچی سوخت بر اثر انحراف و واژگونی دچار آتش‌سوزی شد که براثر آن یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

حادثه 24 -  رییس پلیس‌ راه گناباد گفت: خودروی قاچاقچی سوخت بر اثر انحراف و واژگونی دچار آتش‌سوزی شد که براثر آن یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

سرگرد محسن زنگویی با بیان اینکه این حادثه امروز به وقوع پیوست، خاطرنشان کرد: در این رخداد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق بر اثر انحراف و واژگونی دچار آتش‌سوزی شد که بر اثر آن یک نفر کشته و یک فرد دیگر مصدوم شد.

وی تصریح کرد: خودروی سواری پژو ۴۰۵ که حامل سوخت گازوییل بود، در جاده گناباد به تربت حیدریه از مسیر خود منحرف و واژگون شد که بر اثر حریق به طور کامل در آتش سوخت.

رییس پلیس‌ راه گناباد افزود: به دنبال این حادثه یک نفر در صحنه حادثه در دم فوت کرد و یک نفر دیگر به شدت مصدوم شد که به وسیله بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافت.

چهار روز قبل هم خودروی پژو پارس حامل سوخت قاچاق در مسیر گناباد به قاین منحرف و واژگون شد که بر اثر حریق ناشی از آن یک نفر فوت کرد و یک نفر دیگر هم به شدت مصدوم شد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر