زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات معجره آسای نوزاد یک روزه  از مرگ حتمی در محلات

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی گفت:کودک تازه متولد شده با مشکل تنفسی با کمک بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی از شهرستان محلات به اراک منتقل شد.
15 فروردین 1402
شناسه : 95456
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95456
213+
بالا
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی گفت:کودک تازه متولد شده با مشکل تنفسی با کمک بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی از شهرستان محلات به اراک منتقل شد.

حادثه 24 -  رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی گفت:کودک تازه متولد شده با مشکل تنفسی با کمک بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی از شهرستان محلات به اراک منتقل شد.

بهروز ایران نژاد در خصوص انتقال هوایی نوزاد ۱ روزه محلاتی به اراک اظهار داشت: کودک تازه متولد شده با مشکل تنفسی با کمک بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی از شهرستان محلات به اراک منتقل شد.

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی در خصوص جزئیات این موضوع گفت: روز سه شنبه ۱۵ فروردین سال جاری در ساعت ۱۱:۲۷ طی درخواست بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان محلات مبنی بر لزوم اعزام اورژانسی کودک تازه متولد شده با مشکل تنفسی به مرکز استان، بلافاصله بالگرد اورژانس هوایی استان پس از طی دقایقی در پد فرود بالگرد شهرستان محلات به زمین نشست و بعد از تحویل نوزاد به بالگرد، نوزاد مذکور با توجه به وخامت حال و همکاری کادر پروازی مبنی بر تسریع در انتقال وی در مدت زمان ۸ دقیقه در پد پایگاه اورژانس هوایی استان به زمین نشسته و به بیمارستان امیرکبیر اراک منتقل شد.

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر