زمان مطالعه: 1 دقیقه

آمار امروز کرونا / سه شنبه 15 فروردین 1402

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۹۵۳ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۲۷ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
15 فروردین 1402
شناسه : 95436
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95436
321+
بالا
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۹۵۳ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۲۷ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

حادثه 24 -   بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۹۵۳ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۲۷ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

از دیروز تا امروز ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۸۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۹۳ هزار و ۹۲۱ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۷ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۴۳۶ رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۲۷۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۷۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۵ میلیون و ۹۴۱ هزار و ۶۵۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۵۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۷ هزار و ۴۷۰ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۷۸ هزار و ۵۵۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۹۸ هزار و ۸۶ دُز رسید.

در حال حاضر ۱۹ شهرستان وضعیت قرمز، ۴۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۳ شهر در وضعیت زرد و ۱۵۱ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

کلمات کلیدی:
ارسال نظر