زمان مطالعه: 3 دقیقه

واژگونی پراید در چهارمحال و بختیاری 2 قربانی گرفت

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع واژگونی خودرو گفت: بر اثر این حادثه ۲ نفر فوت شدند.
15 فروردین 1402
شناسه : 95431
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95431
338+
بالا
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع واژگونی خودرو گفت: بر اثر این حادثه ۲ نفر فوت شدند.

حادثه 24 -  رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع واژگونی خودرو گفت: بر اثر این حادثه ۲ نفر فوت شدند.

 به گزارش روز سه‌شنبه  از روابط عمومی اورژانس، محمود شمسی‌پور روز سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: در حادثه واژگونی خودرو پراید در محور سامان به سمت چالشتر ۲ نفر فوت کردند که این حادثه بامداد روز سه‌شنبه رخ داد و پس از اطلاع‌رسانی به اورژانس یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

به گفته وی، به دلیل شدت جراحت ۲ نفر از سرنشینان این خودرو در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند.

۲ هزار و ۶۵۲ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ چهارمحال و بختیاری انجام شد

رییس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح امداد نوروزی اورژانس در استان ۲ هزار و ۶۵۲ ماموریت توسط تکنسین‌های اورژانس استان انجام شد.

شمسی‌پور با اشاره به اینکه طرح امداد نوروزی اورژانس از ۲۵ اسفندماه پارسال آغاز شد و تا ۱۵فروردین امسال ادامه داشت، افزود: در این مدت ۴۶۱ مورد ماموریت غیرترافیکی و ۵۴۸ مورد ترافیکی و یک‌هزار و ۶۹۰ مورد ماموریت بیماری توسط تکنسین‌های اورژانس خدمات‌رسانی شد.

به گفته وی، در این مدت در حوادث ترافیکی ۱۱ نفر در محل درمان و ۵۹۵ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و ۱۰۶ نفر نیز به انتقال به مراکز درمانی رضایت ندادند.

وی با اشاره به اینکه در این حوادث ۹ نفر در سر صحنه تصادف فوت شدند، افزود: در این مدت در ماموریت‌های غیرتصادفی نیز ۲۱۸ نفر در محل درمان و یک‌هزار و ۳۲۰ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند.

شمسی‌پور افزود: در این مدت ۲۳ نفر بر اثر استنشاق گاز منوکسیدکربن در استان دچار مسمومیت شدند.

وی با اشاره به فعال بودن یک دستگاه بالگرد برای امدادرسانی در استان گفت: در این ایام سه نفر با استفاده از اورژانس هوایی از خدمات درمانی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان استفاده کردند.

شمسی‌پور اظهار داشت: در ایام نوزوز امسال ۶ نفر به دلیل غرق‌شدگی فوت کردند که تکنسین‌های اورژانس با حضور در محل حادثه‌ها، عملیات احیای قلبی و ریوی را برای این افراد انجام دادند.

رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ چهارمحال و بختیاری گفت: حوادث غرق‌شدگی در ایام نوروز در استان در رودخانه زاینده‌رود، سد کارون۴، تنگ درکش ورکش، منطقه گردبیشه و رودخانه اینکک در لردگان رخ داد.

آخرین اخبار «حوادث چهارمحال و بختیاری» را در صفحه حوادث چهارمحال و بختیاری و حوادث شهرکرد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر