زمان مطالعه: 1 دقیقه

جراحی زیبایی در اهواز جان دختر جوان را گرفت

رئیس بیمارستان میلاد اهواز با تایید مرگ یک دختر ۲۳ ساله اهوازی حین جراحی زیبایی، توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.
28 اسفند 1401
شناسه : 95364
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95364
460+
بالا
رئیس بیمارستان میلاد اهواز با تایید مرگ یک دختر ۲۳ ساله اهوازی حین جراحی زیبایی، توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.

 حادثه 24 -  رئیس بیمارستان میلاد اهواز با تایید مرگ یک دختر ۲۳ ساله اهوازی حین جراحی زیبایی، توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.

دکتر عبدالحکیم آباریان اظهار کرد: صبح روز چهارشنبه (۲۴ اسفندماه) شکیلا. م دختر ۲۳ ساله اهوازی برای انجام عمل زیبایی انتقال چربی شکم به باسن، به بیمارستان میلاد اهواز مراجعه کرد و از ساعت ۱۵ همان روز وارد اتاق عمل شد و ساعت ۱۹ ضربان قلب وی کاهش یافت و تنفس وی مختل شد.

وی با بیان اینکه این دختر سابقه چهار نوبت سابقه عمل جراحی داشته است، افزود: کادر پزشکی اقدامات لازم را انجام دادند و ساعت ۲۱ پزشک متخصص قلب، اکو را انجام و آمبولی یا گیر کردن چربی روی قلب که مانع خروج خون از قلب می‌شود را تشخیص داد؛ در نتیجه این وضعیت، دختر فوت کرد.

رئیس بیمارستان میلاد اهواز گفت: در پی این اتفاق، به سادگی از این موضوع نگذشته‌ایم و احتمال خطاها را پیش‌بینی کرده‌ایم. پزشکی قانونی و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در جریان هستند و پرونده به آن‌ها گزارش شده و در حال بررسی همه جانبه موضوع هستیم.

آباریان گفت: کالبدشکافی توسط پزشک قانونی انجام شده است و منتظر نتیجه گزارش پزشکی قانونی هستیم که در روزهای آینده اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورت وجود قصور و خطای انسانی، شفاف‌سازی خواهد شد و اگر خطایی رخ داده باشد، حتما مساله با جدیت پیگیری و برخورد برخورد لازم انجام می‌شود.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر