زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات قاتل دزفولی 48 ساعت قبل از اجرای حکم قصاص

رئیس دادگستری دزفول گفت: قاتل ۴۸ ساعت قبل از اجرای حکم قصاص در دزفول با همت و تلاش اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر این شهرستان، مورد بخشش خانواده مقتول قرار گرفت.
26 اسفند 1401
شناسه : 95336
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95336
297+
بالا
رئیس دادگستری دزفول گفت: قاتل ۴۸ ساعت قبل از اجرای حکم قصاص در دزفول با همت و تلاش اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر این شهرستان، مورد بخشش خانواده مقتول قرار گرفت.

حادثه 24 -  رئیس دادگستری دزفول گفت: قاتل ۴۸ ساعت قبل از اجرای حکم قصاص در دزفول با همت و تلاش اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر این شهرستان، مورد بخشش خانواده مقتول قرار گرفت.

از روابط عمومی دادگستری دزفول، فیصل مزرعه روز جمعه افزود: چند سال پیش به علت اختلاف خانوادگی، یک نفر به قتل رسید و این حادثه منجر به تشدید اختلاف‌ها میان اعضای خانواده شده و قاتل پس از طی مراحل قانونی به قصاص محکوم شد.

وی افزود: با توجه به اینکه هر چه اختلاف‌ها میان این خانواده بیشتر می‌شد زمینه را برای ایجاد اختلاف بین طایفه فراهم می‌کرد برای حل و فصل این موضوع با استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف دزفول دستورهای مقتضی صادر و کارگروه‌ جهت صلح و سازش میان اعضای این خانواده تشکیل شد.

مزرعه گفت: اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر دزفول با همکاری دادستان و استفاده از ظرفیت بزرگان طایفه، ریش سفیدان، مصلحان و معتمدان پس از برگزاری نشست هایی با اولیای دم، خانواده مقتول پس از ۶ سال و ۴۸ ساعت قبل از اجرای حکم قصاص با تأسی از امام رضا (ع) و در پویش به احترام امام رئوف می‌بخشم از قصاص قاتل فرزند خود صرف نظر کردند و این پرونده با تلاش این عزیزان به صلح و سازش ختم شد.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر