زمان مطالعه: 1 دقیقه

شیطنت ۲ دانش آموز اقلیدی با ایجاد بوی بد برای لغو امتحان

فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری ۲ نفر از دانش آموزان یکی از مدارس که با شیطنت جهت لغو امتحان باعث به وجود آمدن جو ناایمن در مدارس این شهرستان شده بود، خبرداد.
24 اسفند 1401
شناسه : 95318
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95318
235+
بالا
فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری ۲ نفر از دانش آموزان یکی از مدارس که با شیطنت جهت لغو امتحان باعث به وجود آمدن جو ناایمن در مدارس این شهرستان شده بود، خبرداد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری ۲ نفر از دانش آموزان یکی از مدارس که با شیطنت جهت لغو امتحان باعث به وجود آمدن جو ناایمن در مدارس این شهرستان شده بود، خبرداد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید بیان کرد: در پی اعلام مسمومیت تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس اقلید نگرانی والدین طی روز‌های اخیر بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

 او ادامه داد: تحقیقات فنی و اطلاعاتی پیرامون این موضوع ادامه داشت تا اینکه ماموران انتظامی ۲ نفر را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اقلید با بیان اینکه افراد دستگیر شده ۲ دانش‌آموز دختر بوده‌اند، تصریح کرد: دانش‌آموزان به دلیل داشتن امتحان سعی در لغو آن داشتند که با همفکری یکدیگر ۲ نفر از آن‌ها اقدام به انداختن تکه‌های پاک کن داخل بخاری کرده‌اند و با ایجاد بوی آن شروع به سرفه کردن کرده و کلاس را ترک نموده‌اند.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه این کار دانش‌آموزان باعث جو ناامنی در مدارس اقلید شده بود، گفت: متهمان پس از بازجویی با هماهنگی مرجع قضایی به دادسرا اعزام شدند.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر