حادثه 24 - میزکار مرکزی رتبهبندی معلمان با صدور اطلاعیهای در مورد امکان ثبت اعتراض و درخواست بازبینی رتبهبندی فرهنگیان توضیحاتی ارائه داد.
به نقل از مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزشوپرورش، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اجرای مرحله اول قانون رتبه بندی معلمان و تعیین رتبه هر یک از همکاران در فرایند تعیین شده طرح مذکور، در راستای صیانت از حقوق همکاران و تکریم معلمان، امکان ثبت اعتراض و درخواست بازبینی در سامانه My.medu.ir فراهم شده است.
در این اطلاعیه آمده است: مقتضی است ضمن فعال بودن میزهای پاسخگویی، اطلاع رسانی لازم و به موقع در این خصوص صورت پذیرد.
این اطلاعیه در ادامه میافزاید:
۱-همزمان با بارگذاری کارنامه در سامانه My.medu.ir همکاران با مراجعه به سامانه مربوطه امکان مشاهده کارنامه را دارند.
۲-مطابق مقررات برای هر یک از همکاران مهلت ۱۰ روزه جهت ثبت اعتراض در نظر گرفته شده است لذا پس از مشاهده کارنامه مهلت ۱۰ روزه جهت ثبت اعتراض شروع خواهد شد.
۳- همکارانی که در روزهای گذشته نسبت به ثبت اعتراض و یا تایید کارنامه اقدام کردهاند تا پایان مهلت ۱۰ روز امکان ویرایش اطلاعات خود را دارند.
۴- همکارانی که نسبت به ثبت اعتراض اقدام کرده اند می توانند روزهای آتی نسبت به تکمیل فرآیند اعتراض اقدام کنند.
زمان، نحوه و شرایط مرحله تکمیلی ثبت اعتراض متعاقبا از طریق اطلاعیههای رسمی اعلام خواهد شد.
۵-به همکاران اطمینان خاطر داشته باشند، ثبت اعتراض و درخواست بازبینی به هیچ عنوان مانع از اجرای حکم صادر شده نخواهد شد و کلیه درخواست ها به طور کامل و با رویکرد احقاق حقوق همکاران مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تغییر رتبه، صدور حکم از تاریخ مشمولیت قابل اجرا خواهد بود.
۶-شایسته است همکاران با حفظ آرامش در مهلت مقرر نسبت به تایید کارنامه و یا ثبت اعتراض در سامانه رتبه بندی اقدام کنند.
آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.
صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.