زمان مطالعه: 1 دقیقه

خودروی حامل معلمان دلیجانی دچار سانحه شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان گفت: در سانحه رانندگی صبح امروز، خودروی حامل ۴ نفر از معلمان آموزش و پرورش دلیجان دچار سانحه شد.
21 اسفند 1401
شناسه : 95261
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95261
281+
بالا
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان گفت: در سانحه رانندگی صبح امروز، خودروی حامل ۴ نفر از معلمان آموزش و پرورش دلیجان دچار سانحه شد.

حادثه 24 -  مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان گفت: در سانحه رانندگی صبح امروز، خودروی حامل ۴ نفر از معلمان آموزش و پرورش دلیجان دچار سانحه شد.

رسول شعبانی اظهار کرد: در سانحه رانندگی پیش از ظهر امروز، ۴ نفر از همکاران آموزش و پرورش شهرستان دلیجان به همراه دختر یکی از همکاران که از خمین به سمت دلیجان در حرکت بودند، دچار مصدومیت شدند.

وی ادامه داد: سه نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان با حال عمومی مساعد بستری هستند. دو نفر از مصدومان توسط اورژانس هوایی به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک اعزام شدند.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین تماس، یکی از مصدومین اعزامی به اراک مشکل حادی نداشت و بنابر اطلاعات دریافتی، در ارتباط با مصدوم دیگر که وضعیت وی حاد به نظر می‌رسید، خطر رفع شده است.

صبح امروز ۲۱ اسفندماه یک خودرو پژو ۴۰۵ در محور محلات به دلیجان واژگون شد. ۵ خودروی آمبولانس از شهر دلیجان، دوراهی آبگرم، نراق و محلات به محور حادثه اعزام شدند و پس از معاینات اولیه، مصدومین به بیمارستان امام صادق(ع) شهرستان دلیجان اعزام شدند که پس از معاینات و اقدامات درمانی اولیه، دو نفر از مصدومین با بالگرد اورژانس هوایی به مرکز استان منتقل شدند.

آخرین اخبار «حوادث مرکزی» را در صفحه حوادث مرکزی و حوادث اراک حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر