زمان مطالعه: 3 دقیقه

جنایت در تهران؛ پلیس در تعقیب قاتلی با موهای طلایی

تحقیقات در پرونده قتل مرد جوان در آپارتمانش نشان می‌دهد که قاتلی با موهای طلایی که از آشنایانش بوده به‌دلیل اختلافات مالی دست به جنایت زده و فراری شده است.
21 اسفند 1401
شناسه : 95254
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95254
266+
بالا
تحقیقات در پرونده قتل مرد جوان در آپارتمانش نشان می‌دهد که قاتلی با موهای طلایی که از آشنایانش بوده به‌دلیل اختلافات مالی دست به جنایت زده و فراری شده است.

حادثه 24 -  تحقیقات در پرونده قتل مرد جوان در آپارتمانش نشان می‌دهد که قاتلی با موهای طلایی که از آشنایانش بوده به‌دلیل اختلافات مالی دست به جنایت زده و فراری شده است.

شامگاه پنجشنبه گذشته به قاضی محمد مهدی براعه، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی در آپارتمانش به قتل رسیده است. محل حادثه آپارتمانی در غرب پایتخت بود و تیم جنایی پس از ورود به آنجا با پیکر بی‌جان مقتول در حمام خانه مواجه شدند. ظاهرا همسایه‌ها وقتی دیده‌اند در واحد باز بوده وارد آپارتمان شده و پس از دیدن جسد مقتول پلیس را خبر کرده بودند. مقتول 42ساله و 4روزی می‌شد که در آنجا ساکن شده بود. شواهد نشان می‌داد که او بر اثر خفگی به قتل رسیده است. در ادامه مأموران به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند که مشخص شد روز حادثه مردی هراسان نزد یکی از همسایه‌ها رفته و پرسیده که شیر فلکه اصلی آب در کجای زیرزمین قرار دارد. به‌نظر می‌رسید که مقتول پیش از مرگ با قاتلش درگیر شده و به سمت حمام رفته و شیر را از جا کنده است. به همین دلیل قاتل پس از جنایت به‌دنبال شیر اصلی فلکه بود تا آب را قطع کند. آنطور که همسایه‌ها می‌گفتند عامل جنایت مردی جوان بود که موهای طلایی داشت. در ادامه تحقیقات مأموران متوجه کیسه زباله‌ای شدند که مقابل آپارتمان مقتول قرار داشت.

در بررسی از داخل آن، یک فیش کشف شد که متعلق به جگرکی بود. مأموران در گام بعدی به سراغ جگرکی رفتند که پس از بررسی دوربین مداربسته آنجا مشخص شد که مردی با موهای طلایی شب قبل یعنی چهارشنبه شب به آنجا رفته و چند سیخ جگر خریده است. این یعنی قاتل از شب قبل مهمان خانه مقتول بوده است. با به‌دست آوردن چهره قاتل، ‌تصویر وی به خانواده مقتول نشان داده شد که آنها وی را شناسایی کردند و گفتند که او از دوستان مقتول است. به‌گفته خانواده مقتول، وی چند روز قبل دلار به قاتل داده بود تا او برایش موتور بخرد اما بر سر معامله موتور و بالا رفتن قیمت ارز با یکدیگر دچار اختلاف شده بودند که به‌نظر می‌رسید قاتل موطلایی بر سر این مسئله جان مقتول را گرفته و فراری شده است. هم‌اکنون گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران مأمور شدند تا هرچه زودتر عامل جنایت را شناسایی و دستگیر کنند.‌

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر