زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات گروگان 21 ساله از چنگال آدم ربایان در سیب و سوران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیب و سوران گروگان 21 ساله از چنگال آدم ربایان در کمتر از 10ساعت نجات یافت.
21 اسفند 1401
شناسه : 95249
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95249
235+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیب و سوران گروگان 21 ساله از چنگال آدم ربایان در کمتر از 10ساعت نجات یافت.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیب و سوران گروگان 21 ساله از چنگال آدم ربایان در کمتر از 10ساعت نجات یافت.

سردار دوستعلی جلیلیان امروز اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، در سطح حوزه استحفاظی شهرستان، بلافاصله اکیپ ماموران تخصصی پلیس وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با حضور پلیس در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد، افرادی مسلح با تهدید سلاح جوان 21 ساله ای را ربوده و با خوردو از محل متواری شده اند.

وی ادامه داد: بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات قبلی این فرد را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

سردار جلیلیان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: سرانجام محل اسارت این فرد شناسایی و گروگان آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور ماموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد، خاطرنشان کرد: امنیت مردم این سرزمین خط قرمز پلیس است و در این راه هیچگونه مماشاتی با مخلان امنیت نخواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر