زمان مطالعه: 1 دقیقه

مشاجره لفظی در همدان رنگ خون گرفت

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از مشاجره لفظی دو جوان و وقوع درگیری بین آنها و در نهایت فوت یکی از آنها خبر داد.
19 اسفند 1401
شناسه : 95179
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95179
289+
بالا
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از مشاجره لفظی دو جوان و وقوع درگیری بین آنها و در نهایت فوت یکی از آنها خبر داد.

حادثه 24 -  معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از مشاجره لفظی دو جوان و وقوع درگیری بین آنها و در نهایت فوت یکی از آنها خبر داد.

حسین بشری بیان کرد: مشاجره لفظی بین دو جوان ۲۱ و ۱۸ ساله در شهرستان بهار، منجر به درگیری شده و یکی از آنها با استفاده از چاقو طرف مقابل را مجروح و متاسفانه این جوان ۱۸ ساله به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی افزود: کارکنان انتظامی شهرستان بهار با استفاده از شگردهای پلیسی سریعا قاتل را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند و قاتل در مواجهه با دلایل و مدارک پلیس به جرم خود اعتراف و با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

 بشری به شهروندان توصیه کرد: خشم های آنی و لحظه ای در بسیاری از موارد موجب بروز نزاع و درگیری می‌شود بنابراین کنترل خشم و پیگیری اختلافات از طریق بزرگترها و مراجع قانونی بهترین راه برای جلوگیری از بروز چنین حوادث تلخی است.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر