زمان مطالعه: 1 دقیقه

واژگونی خونین خودروی اتباع در محور بم به کرمان/ 13 تبعه افغانستانی مصدوم شدند

رئیس اورژانس کرمان از واژگونی یک دستگاه سواری پراید حامل اتباع افغان در محور بم به کرمان خبر داد و گفت: این حادثه ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.
18 اسفند 1401
شناسه : 95174
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95174
348+
بالا
رئیس اورژانس کرمان از واژگونی یک دستگاه سواری پراید حامل اتباع افغان در محور بم به کرمان خبر داد و گفت: این حادثه ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.

حادثه 24 -  رئیس اورژانس کرمان از واژگونی یک دستگاه سواری پراید حامل اتباع افغان در محور بم به کرمان خبر داد و گفت: این حادثه ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.

سیدمحمد صابری رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از واژگونی یک دستگاه سواری پراید حامل اتباع افغان در محور بم به کرمان خبر داد و اظهار داشت: ساعت 6:45 صبح امروز پنجشنبه 18 اسفند ماه واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور بم به کرمان محدوده دوراهی عرب آباد گزارش شد.

وی با بیان اینکه به دنبال این گزارش سریعاً 3 دستگاه آمبولانس و 1 دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، گفت: این حادثه 13 مصدوم برجای گذاشت که بعد از رها سازی و اقدامات درمانی مناسب توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه مصدومان این حادثه شامل 7 کودک، 3 مَرد و 3 زن هستند که در رده سنی 1 ماهه الی 42 ساله قرار دارند، بیان کرد: حال عمومی یکی از مصدومان که یک مَرد حدوداً 35 ساله است، وخیم گزارش شده است.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر