زمان مطالعه: 1 دقیقه

ترس و وحشت دانش آموزان 2 مدرسه نی‌ریزِ فارس به خاطر استشمام بوی نامطبوع

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان فارس، گزارش استشمام بوی نامطبوع از سوی مسئولان دو واحد آموزشی شهرستان نی‌ریز را تائید کرد.
16 اسفند 1401
شناسه : 95159
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95159
300+
بالا
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان فارس، گزارش استشمام بوی نامطبوع از سوی مسئولان دو واحد آموزشی شهرستان نی‌ریز را تائید کرد.

حادثه 24 -  رئیس مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان فارس، گزارش استشمام بوی نامطبوع از سوی مسئولان دو واحد آموزشی شهرستان نی‌ریز را تائید کرد.

حمیدرضا شعبانی گفت: حوالی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز سه‌شنبه ۱۶ اسفند، مسئولان دو واحد آموزشی فرزانگان و شهدای والفجر در نی‌ریز که دیوار به دیوار هم است، گزارشی از استشمام بوی نامطبوع را اعلام کردند.

شعبانی با اشاره به اینکه موضوع سریعا به دستگاه‌های ذیربط و اورژانس اعلام و مأموران امدادی به محل اعزام شدند، گفت: تعداد شش دانش‌آموز با علائم اضطراب و استرس، توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

این مقام مسئول با تاکید براینکه رئیس و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان نی‌ریز در محل دو آموزشگاه حاضر شده و شرایط را بررسی کردند، گفت: بنا به اعلام این مسئولان، حال هر شش دانش‌آموز اعزامی به بیمارستان نی‌ریز، خوب است.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر