زمان مطالعه: 1 دقیقه

کلاهبرداری با جعل مدرک مادر فوت شده در لرستان

رئیس پلیس آگاهی لرستان از دستگیری جاعل اسناد در مرکز این استان خبر داد.
15 اسفند 1401
شناسه : 95145
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95145
277+
بالا
رئیس پلیس آگاهی لرستان از دستگیری جاعل اسناد در مرکز این استان خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی لرستان از دستگیری جاعل اسناد در مرکز این استان خبر داد.

 سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی اعلام فردی به پلیس آگاهی لرستان مبنی بر اینکه یک نفر اقدام به تهیه و تنظیم اوراق و صورت جلسات جعلی فوت مادر شاکی کرده است، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مراتب در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفته و با انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی و انجام اقدامات کارشناسی به عمل آمده بر روی سند مکشوفه جعلی بودن مدرک از حیث امضا و نوشته‌ها محرز شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، تصریح کرد: مأموران بلافاصله وارد عمل شدند و پس از کسب مجوزهای لازم قضائی متهم را در مخفیگاه خود طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ رخشان، اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای ادامه مراحل قضائی به مرجع خواهان تحویل داده شد.

وی به شهروندان توصیه کرد که معاملات و قراردادهای خود را در مراکز رسمی و قانونی انجام و به ثبت برسانید تا از دخل و تصرف در آن جلوگیری و تحت حمایت‌های قانونی قرار گیرید و برای اطمینان از اصالت سند از مرجع صدور آن استعلام بگیرید.

آخرین اخبار «حوادث لرستان» را در صفحه حوادث لرستان و حوادث خرم آباد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر