زمان مطالعه: 1 دقیقه

مسمومیت 75 دانش‌آموزان دختر در سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از انتقال۷۵ نفر از دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان سمنان‌ با علایم بی‌حالی و ضعف به مراکز درمانی سمنان خبر داد.
15 اسفند 1401
شناسه : 95143
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95143
286+
بالا
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از انتقال۷۵ نفر از دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان سمنان‌ با علایم بی‌حالی و ضعف به مراکز درمانی سمنان خبر داد.

حادثه 24 -  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از انتقال۷۵ نفر از دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان سمنان‌ با علایم بی‌حالی و ضعف به مراکز درمانی سمنان خبر داد.

احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و قائم مقام شورای اطلاع‌رسانی استان ۱۵ اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد:  پس از اطلاع به اورژانس پیش‌بیمارستانی ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان مبنی بر مشاهده علائم بی‌حالی، ضعف و تنگی نفس دانش‌آموزان در تعدادی از مراکز آموزش متوسطه دوره اول دخترانه شهرستان سمنان، نیروهای امدادی و پیش‌بیمارستانی سریعاً به مراکز اعلام شده مراجعه و پس از حضور کارشناسان در ۵ مرکز آموزشی و یک مرکز ورزشی در شهر سمنان تعداد ۷۵ نفر از دانش‌آموزان با نشانه‌های بی‌حالی، ضعف و علائم تنفسی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی افزود: با توجه به حوادث مشابه رخ داده در طی چند روز گذشته در سطح برخی شهرهای کشور، دانش‌آموزان و برخی اولیا به دلیل بار روانی ناشی از این مقوله دچار اضطراب و تنش روانی گردیده و اظهار دغدغه‌مندی کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان تصریح کرد: اقدامات مورد نیاز توسط کادر درمانی در اسرع وقت برای این دانش‌آموزان انجام شد و اکثریت آن‌ها در حال ترخیص از بیمارستان بوده و تعدادی نیز جهت ادامه درمان در بیمارستان تحت‌نظر قرار گرفته‌اند.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر