زمان مطالعه: 2 دقیقه

پاتک پلیس به ۲۰۵ نفر از اراذل و اوباش و فروشندگان مواد محترقه

رئیس سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری ۲۰۵ نفر از اراذل و اوباش در طرح اقتدار پلیس اطلاعات تهران بزرگ خبر داد.
15 اسفند 1401
شناسه : 95136
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95136
208+
بالا
رئیس سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری ۲۰۵ نفر از اراذل و اوباش در طرح اقتدار پلیس اطلاعات تهران بزرگ خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری ۲۰۵ نفر از اراذل و اوباش در طرح اقتدار پلیس اطلاعات تهران بزرگ خبر داد.

آخرین مرحله طرح اقتدار پلیس اطلاعات تهران بزرگ در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

سرهنگ پیام کاویانی رییس سازمان اطلاعات پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات انجام شده اظهار داشت: با تلاش همکارانم ۲۰۵ نفر از متهمان در حوزه شرارت، درگیری ، اوباشگری، حمل سلاح و فروشندگان مواد محترقه دستگیر شدند.

سرهنگ کاویانی تصریح کرد: در این عملیات ٤٠ نفر از اراذل و اوباش مطرح و صاحب نوچه و دارای باند ، ٢٧ نفر از اراذل و اوباشی که سلاح گرم و فعالیت اوباشگری داشته، ٢ نفر در حوزه مشروبات الکلی و ٤٠ نفر از مزاحمین نوامیس که حتی خانواده ها جرات شکایت از این افراد را نداشتند دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ٣٤ قبضه انواع سلاح گرم جنگی و شکاری، ٢٥٠ تیر فشنگ جنگی و سه میلیون و ٣٠٠ هزار عدد ماده محترقه غیر مجاز کشف شد.

رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام کرد: با ۲۶۲۰ واحد صنفی نیز که محل حضور افراد لاابالی بود مورد بازدید قرار گرفت که متصدی ۱۸۰۰ واحد صنفی مورد توجیه و تذکر قرار گرفتند.

سرهنگ کاویانی با اشاره به تداوم اجرای طرح و مبارزه با اراذل و اوباش از سوی پلیس گفت: اجازه نخواهیم داد تا اوباش آرامش و آسایش مردم را خدشه‌دار کنند.

وی با بیان اینکه هر وقت این اراذل و اوباش در ندامتگاه و حبس بودند مردم در آرامش بوده و هر وقت آنها آزاد شدند بار دیگر شرارت به جامعه بازگشته است ،خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار با افرادی که مصداق اوباش‌گرایی بوده و آرامش مردم را مختل می کنند با شدید ترین وجه ممکن برخورد خواهد کرد.

وی از شهروندان درخواست کرد هرگونه ایجاد نا امنی را به پلیس اعلام کنند تابه سرعت با این افراد برخورد شود.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر