زمان مطالعه: 1 دقیقه

قتل فجیع جوان هیرمندی به دست 6 مردچاقو به دست

فرمانده انتظامی هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان از قتل جوان هیرمندی با ضربات چاقو و سلاح سرد بر اثر اختلافات شخصی در این شهرستان خبر داد.
14 اسفند 1401
شناسه : 95101
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95101
227+
بالا
فرمانده انتظامی هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان از قتل جوان هیرمندی با ضربات چاقو و سلاح سرد بر اثر اختلافات شخصی در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان از قتل جوان هیرمندی با ضربات چاقو و سلاح سرد بر اثر اختلافات شخصی در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ علی میر گفت: روز گذشته در پی اعلام یک فقره قتل به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در شهرستان با ضربات چاقو، ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند

وی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل حادثه و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد ۶ نفر وارد منزل شخصی که مقتول در آنجا بوده می‌شوند و با سلاح سرد وی را که جوانی حدودا ۱۸ ساله بوده به قتل رسانده و سریعا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی هیرمند گفت: با انجام اقدامات و تحقیقات پلیسی مشخص شد انگیزه افراد از ارتکاب این جنایت، اختلافات خانوادگی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: هویت هر ۶ نفر شناسایی شده و اقدامات لازم جهت دستگیری آنان در حال انجام است و اخبار تکمیلی متعاقبا به مردم عزیز اعلام خواهد شد .

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر