زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری 3 کارمند رشوه بگیر یکی از ادارات گلستان

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: سه تن از کارمندان یکی از ادارات در استان گلستان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.
13 اسفند 1401
شناسه : 95063
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95063
344+
بالا
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: سه تن از کارمندان یکی از ادارات در استان گلستان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

حادثه 24 -  رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: سه تن از کارمندان یکی از ادارات در استان گلستان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

حیدر آسیابی اظهار کرد: سه تن از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک در استان گلستان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد برای ارائه تصویر ِ اسناد قدیمی یک زمین ِ ۲ هزار متری در بلوار ناهارخوران گرگان به ارزش ۱۸۰ میلیارد تومان که یکی از مناطق گران قیمت این شهر است تقاضای دریافت رشوه کرده بودند.

آسیابی بیان کرد: متهمان زمان دریافت رشوه ۶۰۰ میلیون تومانی، توسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری و اداره ثبت اسناد و املاک استان دستگیر شدند.

آسیابی افزود: برای خاتمه دادن به دعوای ملکی دو نفر بر سر این زمین، تصویر این اسناد قدیمی تعیین کننده بود و متهمان با استفاده از این فرصت، برای ارائه این تصاویر از یکی از طرفین پرونده، درخواست پول کرده بودند که شناسایی شدند. متهمان فعلا بازداشتند و تحقیقات ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری گلستان به مردم توصیه کرد: به افرادی که ادعای حل مشکل آنان از راه‌های غیرقانونی و در ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه را دارند، اعتماد نکنند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی با شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تماس بگیرند و اطلاع دهند و یا حضوری به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان، بلوار شهید کلانتری (کمربندی)، خیابان دانشجو، دادگستری کل مراجعه کنند.

آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر