زمان مطالعه: 1 دقیقه

3 کشته در تصادف خونین تراکتور و پژو پارس در خراسان

در ۲ سانحه رانندگی که طی روز گذشته اتفاق افتاد، ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۳ نفر نیز مجروح شدند.
13 اسفند 1401
شناسه : 95038
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/95038
159+
بالا
در ۲ سانحه رانندگی که طی روز گذشته اتفاق افتاد، ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۳ نفر نیز مجروح شدند.

حادثه 24 -  در ۲ سانحه رانندگی که طی روز گذشته اتفاق افتاد، ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۳ نفر نیز مجروح شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی در این باره گفت: شب گذشته در پی واژگونی خودروی تراکتور در زمین های کشاورزی ارتفاعات روستای مهنان، بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه اسدلی به محل اعزام و با توجه به صعب العبور بودن مسیر و طی مسافت طولانی در زمین های کشاورزی منطقه، مصدوم توسط افراد محلی در بین راه تحویل تیم های امداد و نجات شد.

ابراهیم سارمی گفت: پس از ارزیابی علائم حیاتی مصدوم توسط تیم های امدادی، مشاهده شد که متاسفانه مصدوم هیچگونه علائم حیاتی ندارد و تلاش تیم های امدادی برای احیاء مصدوم نیز بی نتیجه ماند و راننده تراکتور فوت شد.

سارمی همچنین به واژگونی خودروی پژو پارس در ۵۵ کیلومتری محور آشخانه به جنگل گلستان اشاره کرد و گفت: با اعلام واژگونی خودروی سواری پژو پارس در ساعت ۱۷ و  ۴۹ دقیقه روز گذشته در محور آشخانه به جنگل گلستان دوراهی روستای اسپاخو، تیم های امداد و نجات پایگاه رباط قربیل سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه ۳ مصدوم و ۲ نفر فوتی در پی داشت  که تیم های امدادی جمعیت هلال احمر پس از انجام اقدامات اولیه و رهاسازی یک نفر از حادثه دیدگان با ست نجات این جمعیت، یک نفر از مصدومان را توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل کردند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر